کشف 501 میلیارد ریال اقلام بهداشتی، فراوری ماسک بهداشتی توسط پلیس فارس

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران/فارس فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به کشف مقادیری اقلام بهداشتی به ارزش 501 میلیارد ریال در این استان، تاکید نمود که طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالا خصوصا اقلام بهداشتی و مایحتاج ضروری مردم در فارس تشدید شده است.

کشف 501 میلیارد ریال اقلام بهداشتی، فراوری ماسک بهداشتی توسط پلیس فارس

سردار رهام بخش حبیبی سه شنبه 19 فروردین در جمع خبرنگاران، با یادآوری اینکه از ابتدای شیوع کروناویروس، اقداماتی از سوی پلیس در فارس اندیشیده و اجرایی شده است، گفت: به همین دلیل مأموران پلیس امنیت مالی با همکاری سایر یگان های انتظامی فارس، ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، پیروز شدند 69 فقره احتکار و توزیع خارج از شبکه اقلام بهداشتی را کشف نمایند.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه نمود: در این زمینه، 31 هزار و 450 عدد ماسک، 341 هزار و 187 جفت دستکش بهداشتی و مقادیر زیادی محلول ضد عفونی نماینده، ژل ضد عفونی نماینده و انواع مواد شوینده کشف شده است.

حبیبی با بیان اینکه در این خصوص 17 انبار پلمب و 22 دستگاه خودرو حامل اقلام بهداشتی توقیف شد، ارزش این اقلام را حدود 501 میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه، 94 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فراوری 2500 عدد ماسک در کارگاه فراوریی پلیس فارس

وی همچنین با اشاره به بازدید اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز از کارگاه فراوری ماسک فرماندهی انتظامی استان فارس، از فراوری روزانه 2 هزار و 500 ماسک در کارگاه فراوری ماسک بهداشتی در محل معاونت تربیت و آموزش این فرماندهی اطلاع داد.

حبیبی با بیان اینکه کارگاه فراوری ماسک همان روزهای ابتدایی شیوع کروناویروس در معاونت تربیت و آموزش انتظامی فارس ایجاد شده است، گفت: این اقدام با هماهنگی علوم پزشکی و اداره صمت استان و اخذ مجوزهای بهداشتی لازم و با فراهم شدن زیر ساخت های لازم راه اندازی شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه 50 نفر در هر شیفت کاری در این کارگاه مشغول فراوری ماسک هستند، اضافه نمود: روزانه 2 هزار و 500 ماسک بهداشتی در این کارگاه فراوری و پس از ضد عفونی در بسته بندی های بهداشتی ارائه می گردد.

حبیبی گفت: پلیس علاوه بر برقراری امنیت و حفظ امنیت اجتماعی، در این روزها که سلامت مردم با شیوع ویروس کرونا به خطر افتاده است، قدم در این عرصه گذاشته و به نوبه خود اقدامات لازم را انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 994

به "کشف 501 میلیارد ریال اقلام بهداشتی، فراوری ماسک بهداشتی توسط پلیس فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 501 میلیارد ریال اقلام بهداشتی، فراوری ماسک بهداشتی توسط پلیس فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید