پیغام ظریف در آستانه انتخابات؛ روز آدینه نمایی تمام قد از پرچمی است که سال هاست بر خاک نیفتاده

به گزارش مجله هدیه، وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، با انتشار پیامی انتخابات را باور به ایران، باور به هم سرنوشت بودن و نمایی تمام قد از پرچمی که سال هاست بر خاک نیفتاده خواند.

پیغام ظریف در آستانه انتخابات؛ روز آدینه نمایی تمام قد از پرچمی است که سال هاست بر خاک نیفتاده

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شامگاه پنج شنبه با انتشار پیغامی در حساب کاربری رسمی خود در اینستاگرام به استقبال انتخابات مجلس شورای اسلامی که فردا آدینه برگزار خواهد شد، رفت.

ظریف در این پیغام اینستاگرامی نوشت:

در تمام این سال ها من موظف به دفاع از تمام ایران بوده ام، حتی دفاع از کسانی که منافع ملی را آنچنان که باید درنمی یابند و دنیا را آنچنان که هست نمی بینند، حتی دفاع از آنها که بارها من و همکارانم را آزرده اند و در این آزردن، لختی درنگ ننموده اند. وقتی از حق هر ایرانی در برابر تحریم دفاع می کنم، وقتی برای دفاع از قدرت مشروع ایران، از این سو به آن سوی دنیا می روم، وقتی برای ناکام گذاشتن کارزار ایران ستیزان، از هر دریچه ای برای سخن گفتن با دنیا بهره می جویم؛ هر لحظه ایران را خانه ای برای همه می بینم نه فقط برای کسانی که تاییدم می نمایند؛ هر لحظه ایران را همان وطنی می بینم که ما را با تمام تفاوت هایمان و با تمام فاصله هایمان در آغوش گرفته است. بارها با دیگرانی که از دور به ایران نگاه می نمایند، مصاحبه نموده ام؛ بیش از آنچه تصور می کنیم ما را هم سرنوشت می بینند و من سال هاست که دریافته ام: باور به ایران، باور به همین هم سرنوشت بودن ماست. تسلیم ناپذیری در برابر ظلم، ارمغان این فرهنگ ایرانی است، سلاح زیبایی که ایران را سال هاست محافظت نموده. آدینه تداوم باور ایرانیان به هم سرنوشت بودن است، تصویری روشن از ایرانی که هنوز باورمند حماسه است و نمایی تمام قد از پرچمی که سال هاست بر خاک نیفتاده. آدینه پژواک این پیغام است که ایرانیان، وفای به عهد می نمایند، صلح را با صلح پاسخ می گویند و تکریم را با تکریم، اما تسلیم نمی شوند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 854

به "پیغام ظریف در آستانه انتخابات؛ روز آدینه نمایی تمام قد از پرچمی است که سال هاست بر خاک نیفتاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام ظریف در آستانه انتخابات؛ روز آدینه نمایی تمام قد از پرچمی است که سال هاست بر خاک نیفتاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید