وزرای ایتالیا میزان درآمد و دارایی خود را به صورت آنلاین اعلام کردند

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: همه وزرای دولت ائتلافی انریکو لتا نخست وزیر ایتالیا میزان درآمد و دارایی های خود را به صورت آنلاین اعلام نموده اند تا شفافیت در دولت این کشور افزایش یابد.

وزرای ایتالیا میزان درآمد و دارایی خود را به صورت آنلاین اعلام کردند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ در حالی که دولت ایتالیا میخواهد مبارزه فراگیری را با فرار مالیاتی انجام دهد، همه وزرای دولت ائتلافی انریکو لتا میزان درآمد و دارایی های خود را به صورت آنلاین اعلام کردند.

روزنامه های ایتالیایی روز یکشنبه اقدام به انتشار جدول ها و نمودارهایی کردند که میزان درآمد و ثروت وزرای کابینه این کشور را نشان می داد.

وزیر دادگستری ایتالیا با 319 هزار یورو درآمد در سال 2012 میلادی و فهرست بلندی از زمین ها، املاک و سایر دارایی ها در صدر این جدول قرار داشته است.

انریکو لتا نخست وزیر ایتالیا 124 هزار یورو درآمد داشته و هیچ گونه سرمایه گذاری نداشته است. وزیر همگرایی ایتالیا نیز با 38500 یورو درآمد پایین ترین میزان درآمد را در بین وزرای کابینه ایتالیا داشته است.

لتا روز چهارشنبه با نهادهای جمع آوری مالیات در ایتالیا دیدار کرد و از طرح دولت این کشور برای مقابله با فرار مالیاتی اطلاع داد. فرار مالیاتی هر سال 120 میلیارد یورو به اقتصاد ایتالیا ضرر وارد می نماید.

مقابله با فرار مالیاتی می تواند تاثیر زیادی بر کاهش بدهی های ایتالیا داشته باشد. میزان بدهی های ایتالیا به بیش از 130 درصد فراوری ناخالص داخلی رسیده است. ایتالیا دومین بدهی بالا را در بین کشورهای منطقه یورو پس از یونان دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 319

به "وزرای ایتالیا میزان درآمد و دارایی خود را به صورت آنلاین اعلام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای ایتالیا میزان درآمد و دارایی خود را به صورت آنلاین اعلام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید