آمار بیکاری در یونان رکورد شکست

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: سازمان آمار یونان با انتشار گزارشی اعلام نمود که بیش از 27 درصد از مردم این کشور در حال حاضر بیکار هستند و این آمار نسبت به سال 2009 و آغاز بحران بدهی یونان افزایش 3 برابری داشته است.

آمار بیکاری در یونان رکورد شکست

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الجزیره، سازمان آمار یونان روز گذشته (پنجشنبه) با انتشار گزارشی اظهار داشت که بیش از 27 درصد از مردم این کشور در حال حاضر بیکار هستند و این آمار نسبت به سال 2009 و آغاز بحران بدهی یونان افزایش 3 برابری داشته است.

بنا بر آمار منتشر شده، بیکاری در یونان به رکورد جدید 27.2 درصد در ماه ژانویه امسال میلادی رسیده است که نشان از عمق رکود اقتصادی این کشور پس از سال ها اجرای سیاست های ریاضت اقتصادی دولت و عدم نتیجه بسته های نجات اقتصادی از سوی اتحادیه اروپا دارد.

این در حالی است که آخرین رقم اعلام شده برای نرخ بیکاری در یونان 25.7 درصد در ماه دسامبر سال 2012 بوده است.

بنا براین گزارش، نرخ بیکاری در میان جوانان بین 15 تا 24 ساله 59.3 درصد در ماه ژانویه اعلام شد، که این رقم در ماه ژانویه سال گذشته 51 درصد عنوان شده بود.

اقتصاد یونان در حالی که طرح پیشنهادی اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول مبنی بر افزایش اقتصادیات ها و کاهش هزینه های دولت این کشور را اجرا می نماید ششمین سال رکود خود را سپری می نماید.

بعضی از تحلیلگران اقتصادی بر این عقیده هستند که اقتصاد این کشور انتظار می رود در امسال 4.5 درصد دچار رکود گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 309

به "آمار بیکاری در یونان رکورد شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار بیکاری در یونان رکورد شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید