شرایط مهاجرت به استرالیا 2021 ، شرایط کارآفرینی در استرالیا و ویزای نخبگان این کشور

به گزارش مجله هدیه، استرالیا، کشوری با فرصت های نو

استرالیا یکی از کشورهای مدرن و پیشرفته در دنیا است و به اسم یکی از برترین مقاصد مهاجرتی، مخصوصا برای ایرانیان شناخته می گردد. وجود مالی پایدار و رو به رشد، دانشگاه ها و سیستم آموزشی در سطح اروپا و آمریکا، باعث شده تا سالانه افراد زیادی برای مهاجرت به این کشور اقدام نمایند. امروزه با توجه به سیاست های افزایش جمعیت، روش های مختلفی برای مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت دائم این کشور وجود دارد. در ادامه شرایط اخذ ویزای تلنت و کارآفرینی در استرالیا را آنالیز می کنیم.

شرایط مهاجرت به استرالیا 2021 ، شرایط کارآفرینی در استرالیا و ویزای نخبگان این کشور

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

ویزای تلنت، انتخابی مناسب برای نخبگان

ویزای نخبگان استرالیا برای افرادی است که به علت پیروزیت های استثنایی خود در یک حرفه، هنر، ورزش و یا دانشگاه و تحقیقات خاص، در سطح جهانی شناخته می شوند. این ویزا اجازه اقامت دائم بی قید و شرط را از بدو ورود به متقاضی و خانواده وی می دهد.

در این روش مهاجرتی، متقاضی باید از معروفیت بین المللی و یا در سطح ملی، در زمینه پژوهش های دانشگاهی و یا در فعالیت های هنری و ورزشی برخوردار باشد و بتواند اثبات کند که طی دو سال گذشته، در زمینه مربوطه فعالیت داشته است. البته گفتنی است که یکی از اصلی ترین احتیاجها برای اخذ ویزای نخبگان استرالیا، داشتن یک معرف و یا نامیناتور است. معرف هم باید از معروفیت خاصی در سطح بین المللی برخوردار باشد و یا شخصی باشد که اقامت دائم استرالیا را دارد. البته دقت داشته باشید که افرادی که اقامت دائم نیوزلند را هم دارند می توانند به اسم معرف انتخاب شوند.

یکی دیگر از شرایط اخذ ویزای تلنت استرالیا، این است که متقاضی باید ثابت کند که قادر است در زمینه تخصصی خود در استرالیا مشغول به کار گردد. بعلاوه مهم تر از تمامی شرایطی که بیان شد، فرد متقاضی باید اثبات کند که در صورت ورود به استرالیا، می تواند پیشرفت های چشمگیری در عرصه اجتماعی، فرهنگی هنری، علمی، ورزشی و ... ایجاد کند و نقض تاثیرگذاری در شرایط علمی و یا فرهنگی استرالیا داشته باشد.

مراحل اخذ ویزای نخبگان استرالیا

برای اخذ ویزای نخبگان، متقاضیان باید دو مرحله را طی نمایند که این مراحل به توضیح زیر هستند.

· ثبت درخواست به صورت آنلاین به وسیله وبسایت وزارت امور داخلی. اگر در این مرحله پیروز شوید، یک شناسه GTI منحصر به فرد به شما ارائه می گردد و از شما دعوت می گردد تا درخواست ویزا را ارائه دهید

· پس از پیروزیت در ثبت درخواست، باید درخواست ویزا را بدهید. در این مرحله باید می توانید ساب کلاس 124 یا 858 را ثبت کنید که به این که شما داخل کشور استرالیا حضور دارید یا خیر بستگی دارد. برای ثبت درخواست ها، می توانید به وسیله حساب Immi اقدام کنید

آیا برای اخذ ویزای تلنت احتیاجی به مدرک زبان است؟

متقاضیانی که درخواست ویزای تلنت استرالیا را دارند، به صورت کلی احتیاجی به اخذ مدرک زبان ندارند اما باید ثابت نمایند که از لحاظ مهارت های زبانی، قادر به مکالمه سریع هستند و می توانند درک درستی از مفاهیم انگلیسی داشته باشند.

البته با توجه به این که این روش مهاجرتی احتیاجی به مصاحبه ندارد، متقاضی می تواند توانایی مکالمه خود را نشان دهد و در غیر این صورت امکان فراگیری زبان وجود دارد. البته با توجه به هزینه های بالای یادگیری دوره زبان در این کشور، برای این که بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، بهتر است قبل از مهاجرت، مهارت های زبان خود را ارتقا دهید.

شرایط کارآفرینی در استرالیا

یکی از روش های مهاجرت به استرالیا، کارآفرینی در این کشور است که با استفاده از آن می توان اقامت دائم و پاسپورت این کشور را دریافت کرد. کارآفرینی در استرالیا به سادگی امکان پذیر نیست، زیرا تنها کارآفرینان و صاحبان مشاغل و تاجرانی با رزومه قوی و درخشان که دارای تجارتی پر سود و با عایدی قابل توجه در کشور خود داشته باشند میسر است.

متقاضیانی که قصد دریافت ویزای کارآفرینی استرالیا را دارند، می توانند با توجه به شرایط کاری و رزومه خود، ویزاهایی تحت اسم کارآفرینی در کشور استرالیا دریافت نمایند. استرالیا مالی پایدار و پویا دارد، به همین علت، سالانه افراد زیادی برای کارآفرینی در این کشور اقدام می نمایند. به همین علت، متقاضیان باید با علم و آگاهی کامل وارد فرایند مهاجرت به وسیله استرالیا با کارآفرینی شوند.

برای این که بتوانید به راحتی با استفاده از این روش به استرالیا مهاجرت کنید، بهتر است از یک وکیل مهاجرتی مجرب در زمینه امور حقوق و تجارت بین المللی یاری بگیرید تا با استفاده از مشاوره ها وی، در سریع ترین زمان ویزای کارآفرینی استرالیا را اخذ کنید.

اقامت دائم استرالیا با استفاده از کارآفرینی امکان پذیر است

برای این که بتوانید با استفاده از کارآفرینی در استرالیا، اقامت موقت، دائم و یا پاسپورت این کشور را دریافت کنید، باید دو سال فعالیت مالی در این کشور داشته باشید. در راستای اخذ اقامت دائم استرالیا، کارآفرین باید اثبات کند که طی دو سال فعالیت در استرالیا، توانسته سالانه حدود 300 هزار دلار استرالیا عایدی داشته باشد. بعلاوه برای این که متقاضی بتواند اقامت دائم این کشور را اخذ کند، باید یکی از شرایط زیر را داشته باشد که درخواست اقامت دائم استرالیا را بدهد.

· دو نفر از شهروندان و یا اتباع کشور استرالیا را استخدام نموده باشد

· دو کشور استرالیا سرمایه گذاری با ارزش 200 هزار دلار در طی یک سال اخیر نموده باشد

· طی یک سال گذشته، سرمایه گذاری با ارزش 600 هزار دلار داشته باشد

مزایای کارآفرینی در استرالیا

کارآفرینی در استرالیا، علاوه بر امکان اشتغال زایی و کسب عایدی، مزایای دیگری هم دارد که در ادامه آن ها را آنالیز می کنیم.

· امکان استفاده از خدمات درمانی

· امکان تحصیل فرزندان در برترین مدارس به صورت رایگان

· امکان تجارت راحت بدون خطر با دیگر کشورهای پیشرفته

· امکان کارآفرینی در استرالیا به همراه دریافت ویزای کاری این کشور، بدون احتیاج به ودیعه

· توانایی اخذ ویزای کاری استرالیا در مدت کوتاه

· عدم احتیاج به تسلط کامل به زبان انگلیسی

· امکان تبدیل اقامت موقت به دائم

ویزاپیک و دسترسی به برترین وکلای مهاجرتی

امروزه مهاجرت یکی از برترین روش ها برای داشتن زندگی بهتر و کسب فرصت های نو است. استرالیا با داشتن مالی بسیار قوی و سطح رفاه بالای زندگی، به اسم یکی از برترین مقاصد مهاجرتی به شمار میرود. با استفاده از خدمات موسسه مهاجرتی ویزاپیک می توانید به راحتی به برترین وکلای مهاجرتی دسترسی داشته باشید و با آشنایی کامل به شرایط مهاجرت به استرالیا، برای این امر اقدام کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1812

به "شرایط مهاجرت به استرالیا 2021 ، شرایط کارآفرینی در استرالیا و ویزای نخبگان این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مهاجرت به استرالیا 2021 ، شرایط کارآفرینی در استرالیا و ویزای نخبگان این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید