هزینه ویزای مکزیک چقدر است؟ (تور ارزان مکزیک)

به گزارش مجله هدیه، مکزیک یکی از کشورهای است که ویزای آن از محبوبیت بسیاری را از آن خود نمود. زیرا کشور مکزیک در آمریکا شمالی واقع شده و بعلاوه یکی از پرجمعیت ترین کشورهای دنیا به شمار می رود. این کشور به این علت که سالانه مهاجران و گردشگران زیادی را پذیرا بوده و دارای فرهنگ و آداب و رسوم مختلفی است. این موضوع سبب شده تا این کشور بسیار پیشرفت کند و به مرور زمان تعداد مهاجران و مسافران به مقصد مکزیک افزایس یابد. از اصلی ترین مسائل در هنگام مهاجرت و سفر به این کشور داشتن ویزای مکزیک خواهد بود که در این رابطه موسسه گلوبال امیگریشن منبع اطلاعات و هدایت مناسبی به شمار میرود.

هزینه ویزای مکزیک چقدر است؟ (تور ارزان مکزیک)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

چگونه ویزای مکزیک را اخذ نماییم؟

کشور مکزیک به علت دارا بودن دانشگاه های معتبر و با سطح علمی بالا در دنیا، و بعلاوه برخورداری از هزینه های ارزان جهت تحصیل و زندگی سالانه دانشجویان زیادی را جهت اخذ ویزای تحصیلی این کشور ترغیب می کند. افرادی که ویزای آمریکا، کانادا و بریتانیا را داشته باشند احتیاج نخواهد بود تا ویزا مکزیک را دریافت کنند و به راحتی با ویزای خود می توانند به هر منظوری به وارد این کشور شوند؛ زیرا ویزای این کشورها در سطح دنیا از اعتبار بالایی برخوردار بوده است.

انواع مختلف ویزای مکزیک

به طور کلی برای سفر به یک کشور دیگر احتیاج بوده تا ویزای آن کشور را اخذ کرده باشید و می بایست جهت اخذ این ویزا، هدف خود را بیان نمایید. برای مثال پیش از اقدام به اخذ ویزای مکزیک هدف خود را از تفریحی، کاری یا تحصیلی بودن ویزا را معین کنید. فرد متقاضی باید هدف خود را جهت سفر به مکزیک تعیین کرده، در غیر این صورت نمی تواند ویزا را دریافت کند. ویزای مکزیک انواع مختلفی دارد که به شرح زیر است:

  • ویزای تحصیلی مکزیک: این ویزا تنها زمانی اعتبار دارد که فرد در این کشور در حال تحصیل باشد و در هنگام فارغ التحصیلی باید مکزیک را ترک کند.
  • ویزای ترانزیت مکزیک: این ویزا برای کارکنان فرودگاه است و آن ها نمی توانند خارج از خط فرودگاه وارد کشور شوند.
  • ویزای کاری مکزیک: افرادی که به قصد کار به این کشور مهاجرت می کنند باید این ویزا را دریافت کنند و بعلاوه داشتن دعوتنامه از کارفرما، این امر را راحت تر خواهد نمود.
  • ویزای توریستی مکزیک: هنگامی که فرد قصد بازدید از جاذبه های گردشگری مکزیک را داشته باشد و بخواهد مدت کوتاهی در این کشور اقامت نماید باید از ویزای توریستی استفاده کنند.

تمامی این موارد و مراحل لازم جهت اخذ ویزا به وسیله موسسه گلوبال امیگریشن شرح داده خواهد شد و به این امر با یاری این موسسه به سادگی امکان پذیر است.

مدارک مورد احتیاج جهت اخذ ویزای مکزیک

برای دریافت ویزای هر کشور لازم بوده تا یک سری از مدارک را به سفارت آن کشور در ایران ارائه داد. به همین دلیل فرد متقاضی ضروری است تا مدارکی را که در زیر نام برده شده اند را به سفارت مکزیک که در تهران ارائه دهد. از جمله این مدارک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مدرک هویتی (شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی)
  • ارائه یک عکس 4*3
  • ارائه تمام اسناد مالکیت فرد متقاضی
  • پاسپورت معتبر با حداقل اعتبار شش ماهه
  • رزرو بلیط رفت و برگشت کشور مکزیک
  • ارائه مدرک جهت اثبات رزرو هتل در کشور مکزیک یا ارائه دعوتنامه
  • ارائه مدرک هویتی همسر و بچه ها در صورت تاهل فرد متقاضی
  • ارائه فرم پر شده درخواست ویزا که اطلاعات شخصی را شرح می دهد
  • ارائه مدرک جهت اثبات تمکن مالی از نظر کشور مکزیک
  • پرداخت 500 هزار تومان در روز مراجعه

نکات مهم جهت اخذ ویزا مکزیک

از نکات مهمی که در هنگام اخذ ویزا باید به آن توجه کرد این بوده که با داشتن دعوتنامه و ویزای مکزیک می توان به راحتی به این کشور سفر نمود و حتی هزینه های این سفر به طور چشم گیری کاهش می یابند. برای اقدام به اخذ ویزای مکزیک ضروری است در ابتدا از سفارت وقت بگیرید، سپس مدارک تعیین شده را به طور کامل به سفارت تحویل دهید. با دریافت مشاوره از موسسه گلوبال امیگریشن خواهید دانست که در هنگام مصاحبه چه مدارکی را باید به همراه پول ارائه کنید.

هزینه ویزای مکزیک چقدر است؟

اگر قصد اخذ ویزای مکزیک را دارید، ضروری است مبلغی در حدود 500 هزار تومان را در روز مصاحبه به سفارت بپردازید. اما اگر اطلاعات کافی در این جهت نداشته باشید ممکن است در این راه با مشکل روبرو شد. بعلاوه اگر از طرف یک آژانس مسافرتی اقدام نمایید ضروری است علاوه بر این هزینه برای خدمات دیگر آژانس هزینه ای جداگانه پرداخت نمایید. موسسه های زیادی هستند که در این راه به شما یاری خواهند کرد. به همین دلیل می توان موسسه گلوبال امیگریشن را یکی از برترین موسسه ها دانست.

کلام آخر

امروزه شهروندان ایرانی با داشتن مدارک مورد نظر و معین هدف خود از سفر به مکزیک می توانند برای دریافت ویزای مکزیک اقدام کنند. اخذ ویزای مکزیک مانند دیگر دیگر کشورها روند تعیینی داشته و در مرحله اول باید از سفارت وقت گرفت که کاری بسیار سخت است. زیرا محدودیت های زیادی در سفارت وجود دارند، پس لازم بوده تا با یاری موسسه گلوبال امیگریشن تمام مدارک مربوطه را در زمان تعیین شده به سفارت ارائه دهید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 24 دی 1401 بروزرسانی: 24 دی 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2239

به "هزینه ویزای مکزیک چقدر است؟ (تور ارزان مکزیک)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه ویزای مکزیک چقدر است؟ (تور ارزان مکزیک)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید