اوپو هم شارژر را از جعبه گوشی هایش حذف می نماید

به گزارش مجله هدیه، اینطور که به نظر می رسد، اوپو هم می خواهد مثل ردمی، اپل و سامسونگ، شارژر را از جعبه گوشی های آینده خود حذف کند.

اوپو هم شارژر را از جعبه گوشی هایش حذف می نماید

بعد از اینکه اپل تصمیم گرفت شارژر را از درون جعبه گوشی های سری آیفون 12 حذف کند، سامسونگ هم یک سال بعد همین سیاست را در پیش گرفت و همچنان هم آن را ادامه می دهد. البته این شرکت کره ای حتی شارژر از درون گوشی گلکسی A33 که میان رده رده پایین آن هم به شمار میرود حذف کرد تا بدین ترتیب حتی کاربران بعضی از گوشی های مقرون به صرفه قیمت هم مجبور شوند برای خرید شارژر هزینه نمایند.

اخیرا هم ردمی از یک گوشی مالی رونمایی نموده که شارژری درون جعبه آن وجود ندارد تا یکی از شرکت هایی که به خاطر عرضه محصولاتی مقرون به صرفه قیمت و در عین حال باکیفیت معروف است هم در چنین مسیری قدم بگذارد. اما اینطور که به نظر می رسد، شمار این شرکت ها در حال افزایش است چرا که به تازگی شنیده ایم اوپو هم می خواهد در طول یک سال آینده شارژر را از درون یک سری از گوشی هایش حذف کند.

در طول یک مصاحبه در جریان رونمایی از گوشی های سری اوپو رینو 8 در اروپا، بیلی ژانگ، نائب رئیس بخش فروش و خدمات خارجی اوپو، این استراتژی تازه شرکت را تأیید و خاطرنشان نموده آن ها می خواهند شارژر را از جعبه بسیاری از محصولات خود حذف نمایند. او در ادامه صحبت های خود به این موضوع اشاره نموده که اوپو از این کار یک نقشه دارد. ژانگ دقیقا اعلام ننموده چه دسته ای از محصولات قرار است بدون شارژر راهی بازار شوند. اینطور که از حرف های او پیداست، ظاهرا این اتفاق قرار است در یک سری از بازارها رخ دهد و نه در تمامی بازارها. ژانگ در این رابطه گفته:

اوپو هنوز دقیقا اعلام ننموده علت حذف شارژر از درون جعبه چیست اما یکی از اهداف آن قطعا کاهش هدررفت الکترونیکی خواهد بود که بسیاری از شرکت ها هم از آن به عنوان علتی برای حذف شارژر از جعبه گوشی هایشان یاد نموده اند. البته کسب سود بیشتر از راه فروش شارژر به صورت مجزا را هم نباید از قلم انداخت.

با حذف شارژر از جعبه گوشی های اوپو، این احتمال وجود دارد که وان پلاس هم چنین سیاستی را در پیش بگیرد. اوپو در حال حاضر به عنوان شرکت مادر وان پلاس فعالیت می نماید و در نتیجه رابطه آن ها کاملا به هم نزدیک است. به همین دلیل هم هست که پیش بینی می کنیم وان پلاس هم در آینده ای نزدیک، شارژر را از درون گوشی هایش حذف کند.

منبع: Android Police

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2176

به "اوپو هم شارژر را از جعبه گوشی هایش حذف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوپو هم شارژر را از جعبه گوشی هایش حذف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید