مدیر عامل خبرنگاران مهمان مناظره تلویزیون

به گزارش مجله هدیه، شرایط خبررسانی در شبکه های اجتماعی، با حضور مدیر عامل خبرنگاران و مدیر مسؤول و سردبیر روزنامه همشهری به مناظره گذاشته می شود.

مدیر عامل خبرنگاران مهمان مناظره تلویزیون

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مستند مناظره غیر محرمانه 30 دی ماه و اول بهمن ماه با حضور اهالی رسانه به دگرگونی های خبررسانی در عصر ارتباطات می پردازد و خبررسانی در شبکه های اجتماعی را با نگاهی متفاوت بررسی خواهد کرد.

غیرمحرمانه در این قسمت از برنامه با دعوت از کارشناسان متعدد به اطلاع رسانی و خبررسانی در فضای مجازی، نقاط قوت و ضعف این گونه اطلاع رسانی نگاهی ویژه خواهد داشت.

در قسمت مستند گزارش غیرمحرمانه که پنجشنبه، 30 دی ماه ساعت 21 از شبکه دو سیما پخش می شود، در گفت وگویی با فعالان حوزه رسانه شیوه های راستی آزمایی خبرها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین در مناظره جمعه، اول بهمن ماه که ساعت 21 از شبکه دو با حضور مدعوین و مهمانان اصلی به روی آنتن می رود، علی متقیان (مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (خبرنگاران))، مهدی سیاسی فر (کارشناس خبررسانی در فضای مجازی) و حسین قربان زاده (مدیرمسؤول و سردبیر روزنامه همشهری) به بیان نظرات خود خواهند پرداخت.

در این قسمت از برنامه غیر محرمانه ابتدا تعریفی از حضور شبکه های اجتماعی در حوزه خبررسانی عنوان شده و سپس به راستی آزمایی این اخبار اشاره خواهد شد. منابع رسمی، بررسی محتوای خبر و جایگاه شبکه های اجتماعی در این عرصه بخش های مختلف این مناظره خواهد بود.

همچنین فرهنگ سازی و بالا بردن سواد رسانه ای به عنوان راهکار فاصله دریافت از شایعه پراکنی، موضوعی بود که همه مهمان ها درباره آن به اتفاق نظر رسیدند.

غیرمحرمانه تا به امروز موضوعات مختلفی را چون بررسی شرایط صنعت خودروسازی، فرصت ها و تهدیدهای گردشگری در ایران، نگاهی به شرایط بنزین و آلودگی هوا، جریانات مد و پوشاک در کشور، تعاملات ارباب رجوع و کارگزار، فرهنگ کار جمعی در ایران، روشن کردن چندسویه واقعیت ترافیک، بنیان های اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملیاتی شدن آن، ناشکیبایی و دلایل افزایش آن، حمایت از تولید ملی، آسیب شناسی نظام آموزشی بچه ها استثنایی، اوقات فراغت، اجاره بهای مسکن، فرهنگ مدارا، بررسی اقتصاد بدون نفت، طرح تحول نظام سلامت، وضیعت تاکسیرانی کشور، واکاوی خروج از رکود اقتصادی، طب سنتی، کسب و کارهای کوچک و ... مورد بحث و مصاحبه قرار داده است.

مستند مناظره غیر محرمانه به تهیه کنندگی علیرضا عاصم یوسفی و اجرای محمود احمدی افزادی با روایت مهدی بابایی کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی که پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 21 از شبکه دو به روی آنتن می رود و بازپخش آن شنبه ساعت 13:30 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 898

به "مدیر عامل خبرنگاران مهمان مناظره تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر عامل خبرنگاران مهمان مناظره تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید