فراخوان ارائه نظرات و پیشنهادها درباره پیش نویس آئین نامه اجرایی مدارس

به گزارش مجله هدیه، تهران (پانا) - آیین نامه اجرایی مدارس از مهم ترین اسناد اداره مدرسه است که تمامی ابعاد و عرصه های کاری مدرسه را مورد توجه قرار می دهد. شاید در مجموعه مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش، مصوبه ای با این گستردگی موضوعات، کثرت مخاطبان و تاثیرگذاری در فرآیندهای اجرایی مدارس وجود نداشته باشد.

فراخوان ارائه نظرات و پیشنهادها درباره پیش نویس آئین نامه اجرایی مدارس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش، در این فراخوان آمده است:

به ضمیمه پیش نویس آیین نامه جدید اجرایی مدارس که در کمیسیون تعیین شورای عالی آموزش و پرورش در حال آنالیز است، ارائه می گردد. لطفا به منظور تکمیل، تقویت و برطرف نواقص و کاستی های احتمالی این آئین نامه، به سئوالات پیوست پاسخ داده و حداکثر تا تاریخ 10/8/99به وسیله پیغام رسان سروش: https://sapp.ir/joingroup/MVYRXZnfWC2atjrkU3B9DJc5 و یا به وسیله ایمیل:[email protected] به این دبیرخانه ارسال کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن: 82284227 - 021 تماس بگیرید.

لطفاً پس از مطالعه پیش نویس آئین نامه اجرایی مدارس به سئوالات زیر پاسخ دهید. باتشکر

فصل ها و مفاد: آیا عناوین فصل ها و مفاد ماده های پیش نویس آیین نامه اجرایی از بسندگی لازم برخوردار است؟

قابلیت اجرا: پیش نویس آیین نامه اجرایی تا چه اندازه از قابلیت اجرایی شدن در سطح مدرسه برخوردار است ؟

کفایت اختیارات: آیا اختیارات واگذارشده به ارکان مدرسه در پیش نویس آیین نامه اجرایی، برای اداره مدرسه کفایت می نماید؟ درصورت عدم کفایت لازم پیشنهادهای خود را ارائه نمایید.

تاثیر در بهبود کیفیت: آیا اجرای مفاد پیش نویس آیین نامه اجرایی در عمل، به بهبود کیفیت فضای مدرسه و فعالیت های آموزشی تربیتی یاری می نماید؟

مفاد زائد و بی اثر: مواردی که لازم می دانید از آیین نامه مذکور حذف گردد را به طور تعیین ذکر کنید.

کاستی های احتمالی: مواردی که لازم می دانید به آیین نامه افزوده گردد را به طور تعیین ذکر کنید. به ویژه به خلاء های موجود در پیش نویس آیین نامه اجرایی اشاره نمایید.

حمایت از چرخش های تحولی: پیش نویس آیین نامه اجرایی تا چه اندازه با چرخش های تحولی مندرج در سند تحول بنیادین مطابقت دارد؟

انطباق با اسناد تحولی: باتوجه به محتوای اسناد تحولی (مبانی نظری با تاکید بر چرخش های تحولی، سند تحول، برنامه زیر نظام ها و اهداف دوره های تحصیلی) پیشنهادهای کاربردی خود را برای انطباق بیشتر مفاد آیین نامه با اسناد مذکور ارائه فرمایید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1329

به "فراخوان ارائه نظرات و پیشنهادها درباره پیش نویس آئین نامه اجرایی مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان ارائه نظرات و پیشنهادها درباره پیش نویس آئین نامه اجرایی مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید