شرکت ریزر Razer تولید ماسک های صورت شفاف با استانداردهای بالای محافظت در برابر بیماری کرونا را شروع کرده است

به گزارش مجله هدیه، در نمایشگاه CES امسال شرکت ریزر پروژه Hazel خود را رونمایی کرد که پروژه تولید ماسک های صورت N95 قابل استفاده مجدد بود.

شرکت ریزر Razer تولید ماسک های صورت شفاف با استانداردهای بالای محافظت در برابر بیماری کرونا را شروع کرده است

این پروژه آن زمان یک کانسپت یا پروژه مفهومی تصور می شد. ولی حالا این غول سازنده تجهیزات گیم، تایید کرده که تولید محصولات مرتبط با همه گیری کرونا را شروع کرده است.

پروژه هزل چند ویژگی داشت که آن را از سایر تولیدکنندگان ماسک N95 متمایز می کرد. واضح ترین چیز این است که قرار است پلاستیک بدنه این ماسک ها شفاف باشد.

به عبارتی ریزر دریافته است که شاید مردم چند سال دیگر، حتی اگر واکسیناسیون جهانی پیروز باشد- مجبور به احتیاط هستند و در این میان خیلی ها به خاطر دیده نشدن صورتشان و ندیدن صورت مخاطب خود ناخشنود هستند و حس می کنند که ارتباط انسانی چهره به چهره، خدشه پیدا کرده است.

از طرف دیگر باز ریزر به زیرکی دریافته است که ماسک ها هم وارد قسمت مد و فشن شده اند و باید دست بجنباند و محصولی شیکل وارد بازار کند.

ریزر همچنین برای اطمینان از اینکه ماسک های استانداردهای محافظت در برابر کرونا یا همان کووید - 19 را دارند، با گروهی از متخصصان پزشکی و دانشمندان در حال همکاری است.

یک مشکل دیگر ما با ماسک ها فعلی این است که صدای ما تا حدی از ورای ماسک به صورت مبهم به گوش می رسد. به همین خاطر شرکت ریزر خلاقانه در پی توسعه فناوری ای به نام voiceamp است. در این فناوری چند میکروفن گنجانده شده در ماسک، صدا را تقویت می کنند و از آنجا که میزان گردش هوا در این ماسک ها دو برابر ماسک های معمول است، باز این مشکل هم حل می شود.

در بخش ظاهری و فشن کار، کروم روی درخشش و تلالوی ماسک به رنگ های دلخواه و طیف های گوناگون رنگ کار کرده است. حتی این طوری وقتی محیط تاریک است، صورت صاحب ماسک، روشن می شود.

همچنین ریزر ماسک را طوری طراحی کرده است که به آسانی به صورت گذاشته شود و به گوش ها با آویزه هایش متصل شود.

ریزر البته هنوز باید به دنبال دریافت تاییدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا باشد و حتی مجوزهای سازمان ایمنی کار را دریافت کند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1626

به "شرکت ریزر Razer تولید ماسک های صورت شفاف با استانداردهای بالای محافظت در برابر بیماری کرونا را شروع کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت ریزر Razer تولید ماسک های صورت شفاف با استانداردهای بالای محافظت در برابر بیماری کرونا را شروع کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید