حاجی میرزایی: تحقق اهداف آموزش و پرورش، نیازمند توسعه مشارکت با سایر ذی نفعان است

به گزارش مجله هدیه، تهران (پانا) - وزیر آموزش وپرورش درسی و سومین جلسه شورای سازمان آموزش وپرورش استثنایی، گفت تضمین تحقق بسیاری از اهداف، نیازمند توسعه مشارکت ها، پیوندها، همدلی ها و همکاری ها با آموزش وپرورش است، بنابراین توسعه مشارکت ها امری ضروری و مؤثر است.

حاجی میرزایی: تحقق اهداف آموزش و پرورش، نیازمند توسعه مشارکت با سایر ذی نفعان است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، صبح امروز محسن حاجی میرزایی، در سی و سومین نشست شورای سازمان آموزش وپرورش استثنایی که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: مداخلات بهنگام، یکی از اقدامات طلایی است که در دستور کار سازمان آموزش وپرورش قرار گرفته است.

وی در خصوص موضوع مشارکت شرح داد: آموزش وپرورش هرچه بیشتر بتواند توسعه مشارکت ها را داشته باشد و پیوندهای شبکه ای را برقرار کند در تحقق اهدافش پیروز تر خواهد بود.

حاجی میرزایی شرح داد: اهداف در یک بستر اجتماعی انجام می شود و تضمین تحقق بسیاری از اهداف نیازمند توسعه مشارکت ها، پیوندها، همدلی ها و همکاری ها، با آموزش وپرورش است، بنابراین توسعه مشارکت امری ضروری و مؤثر است.

وزیر آموزش وپرورش با اشاره به پیشنهاد مطرح شده در خصوص ارتقای بخش بچه ها بیش فعال به یک گروه نو تحت پوشش سازمان آموزش وپرورش استثنایی، اظهار کرد: دست یابی به این هدف، لزوماً مستلزم ارتقای بخش زیرگروه، به گروه مستقل نیست، لذا بهتر است با نام زیرمجموعه این موضوع، انجام شود و در صورت مثبت بودن نتیجه، این بخش به گروه، ارتقا یابد.

شایان ذکر است؛ بازنگری گروه های بچه ها و دانش آموزان با نیازهای ویژه، تشکیل شورای هماهنگی و پشتیبانی توسعه آموزش وپرورش استثنایی ازجمله دستورات سی و سومین جلسه شورای آموزش وپرورش استثنایی بود که موردبحث و بررسی قرار گرفت و هر یک از اعضای شورا، نظرات و پیشنهاد های خود را مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1777

به "حاجی میرزایی: تحقق اهداف آموزش و پرورش، نیازمند توسعه مشارکت با سایر ذی نفعان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی میرزایی: تحقق اهداف آموزش و پرورش، نیازمند توسعه مشارکت با سایر ذی نفعان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید