گزارش FIVB از ملی پوش ایرانی، مجرد: من یک جنگجو هستم

به گزارش مجله هدیه، ملی پوش والیبال ایران گفت: من یک جنگجو هستم و تا آخرین نفس برای رسیدن به اهدافم و پیروزی تلاش خواهم کرد.

گزارش FIVB از ملی پوش ایرانی، مجرد: من یک جنگجو هستم

به گزارش خبرنگاران، سایت فدراسیون جهانی والیبال، FIVB با انتشار مطلبی به تمجید از علی اصغر مجرد، مدافع وسط جوان تیم ملی والیبال ایران پرداخته است که در زیر به آن اشاره می کنیم.

درخشش مجرد در تیم ملی والیبال ایران از سال 2019 شروع شد و او حالا می خواهد در تیم ملی کشورش تاثیرگذارتر باشد. او سال گذشته به عنوان سفیر مدرسه سازی وزارت آموزش و پرورش انتخاب شد. مراسم معارفه او در بجنورد توسط وزیر وزیر آموزش و پرورش ایران صورت گرفت.

ملی پوش 22 ساله والیبال ایران گفت: نخستین تورنمنت رسمی من با لباس تیم ایران در مسابقات نوجوانان زیر 19 آسیا در سال 2014 و در سریلانکا بود. من در آن رقابت ها به عنوان بهترین مدافع روی تور انتخاب شدم و از این زمان بود که پیشرفت زیادی در بازی من حاصل شد.

وی ادامه داد: من در سال 2017 در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی شرکت کردم. بازی نیمه نهایی این بازی ها را هرگز فراموش نمی کنم چون ما در ست پنجم بازی مقابل ترکیه 8 بر 2 عقب بودیم ولی در نهایت 20 بر 18 برنده شدیم و به فینال رسیدیم.

مجرد گفت: بزرگ ترین دستاوردهای ورزشی من با تیم ملی بزرگسالان و زمانی بود که قهرمان آسیا شدیم و پس از آن به مرحله نهایی لیگ ملت های 2019 رسیدیم.

وی شرح داد: من والیبال را از 13 سالگی شروع کردم و پدرم، بزرگ ترین مشوق من بود. بهترین الگوی من هم سعید معروف است چون او کاپیتان خوبی است. معروف بازیکنان جوان تیم را به گوشزد کردن نقاط ضعف شان، راهنمایی می کند. من همیشه از بازی با او لذت می برم.

مجرد در پایان گفت: من یک جنگجو هستم و تا آخرین نفس برای رسیدن به اهدافم و پیروزی تلاش خواهم کرد. من معتقدم اگر کسی ذهنیت پیروزی نداشته باشد، پیروز نخواهد شد ولی اگر به خودمان و تیم مان ایمان داشته باشیم، تلاش های ما به موفقیت ختم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1196

به "گزارش FIVB از ملی پوش ایرانی، مجرد: من یک جنگجو هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش FIVB از ملی پوش ایرانی، مجرد: من یک جنگجو هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید