طراحی ویلای دوبلکس: پیروزی فنرباغچه در لیگ قهرمانان اروپا با معروف و موسوی

به گزارش مجله هدیه، خبرگزاری خبرنگاران- تیم والیبال فنرباغچه با حضور دو والیبالیست ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسید.

طراحی ویلای دوبلکس: پیروزی فنرباغچه در لیگ قهرمانان اروپا با معروف و موسوی

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، هفته پنجم لیگ قهرمانان والیبال اروپا برگزار گردید که در یکی از مهمترین رقابتها تیم والیبال فنرباغچه به مصاف تیم والیبال کن، نماینده فرانسه رفت و توانست با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسد.

این رقابت مجذوب کننده در پنج ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 19، 19 بر 25، 19 بر 25، 25 بر 13 و 15 بر 9 به سود نماینده ترکیه به سرانجام رسید. سعید معروف و سید محمد موسوی برای اولین بار کنار هم در ترکیب فنرباغچه به میدان رفتند.

حضور دو والیبالیست ایرانی درحالی بود که تیم فنرباغچه توانست در این بازی کامبک بزند و نتیجه بازی باخته را به سود خود تمام کند.

در این رقابت سید محمد موسوی عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و توانست 14 امتیاز (6 امتیاز از حمله، 6 امتیاز از دفاع و 2 امتیاز از سرویس) برای تیمش به دست آورد. بعلاوه سعید معروف در این بازی 2 امتیاز برای تیمش کسب کرد تا والیبال فنرباغچه به پیروزی برسد.

در لیگ ترکیه، فنرباغچه به علت محدودیت استفاده از بازیکن خارجی می تواند تنها از حضور 3 بازیکن بهره مند باشد و این درحالی است که این تیم 4 بازیکن خارجی دارد که دو تن از آنها ایرانی هستند. به همین علت تا به امروز دو بازیکن ایرانی کنار یکدیگر در ترکیب تیم ترکیه ای بازی نکرده و حضور آنها کنار هم برای اولین بار در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا میسر شد.

فنرباغچه با این نتیجه 5 امتیازی شد (2 برد و 3 باخت) و در رده سوم جدول گروه E این رقابت ها نهاده شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2030

به "طراحی ویلای دوبلکس: پیروزی فنرباغچه در لیگ قهرمانان اروپا با معروف و موسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلای دوبلکس: پیروزی فنرباغچه در لیگ قهرمانان اروپا با معروف و موسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید