تور دوحه: رسول پناه فرایند جدایی خلیل زاده از پرسپولیس را شرح داد، او با تیم قطری قرارداد بسته بود

به گزارش مجله هدیه، مهدی رسول پناه با حضور در برنامه تلویزیونی شب های فوتبالی به روایت جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس پرداخت.

تور دوحه: رسول پناه فرایند جدایی خلیل زاده از پرسپولیس را شرح داد، او با تیم قطری قرارداد بسته بود

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی رسول پناه، سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد جدایی شجاع خلیل زاده این تیم و پیوستن او به الریان قطر گفت: او قبل از رفتن به لیگ قهرمانان آسیا خواهان افزایش قرارداد شد. شجاع آن موقع قرارداد سه ساله داشت که یک سال از آن گذشته بود و دو سال مانده بود. من به ایشان گفتم چه عجله ای داری؟ ما مسائل زیادی داشتیم و گفتم صبر کن پس از مسابقات آسیایی بیا. او صد درصد قراردادش را گرفته بود. مبلغ قرارداد شجاع 2 میلیارد بود و سه میلیارد هم آپشن داشت. او درخواست قرارداد شش ساله با مبلغ 60 میلیارد تومان از ما داشت.

وی اضافه کرد: وقتی او 5/5 می گرفت قطعا دنبال 6 میلیارد نبود و برای یک میلیارد که انقدر رفت و آمد نمی کرد. وقتی شجاع این درخواست را بیان کرد بقیه بازیکنان هم می خواستند قراردادشان افزایش پیدا کند. او 13 مهر برگشت تهران و 14 مهر برای فسخ راهی سازمان لیگ شد که 15 مهر نامه برای ما آمد که 10 روز مهلت داد تمام مطالباتش پرداخت گردد ولی نگذاشت همین 10 روز هم تمام گردد. وکیل باشگاه به من اعلام نمود شجاع زمانی که قطر بوده توافق نامه ای با باشگاه قطری امضا نموده است. از طرفی با توجه به فسخ قرارداد شجاع، او اصلا امکان بازی برای ما در فینال آسیا را نداشت چون مهلت تغییر فهرست تمام شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1944

به "تور دوحه: رسول پناه فرایند جدایی خلیل زاده از پرسپولیس را شرح داد، او با تیم قطری قرارداد بسته بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: رسول پناه فرایند جدایی خلیل زاده از پرسپولیس را شرح داد، او با تیم قطری قرارداد بسته بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید