پویش دست به دستِ فراوری شروع به کار کرد ، 200 وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی برای کسب وکار های برتر

به گزارش مجله هدیه، پویش سراسری دست به دستِ فراوری با هدف معرفی و حمایت از کسب وکارهای کوچک و روستایی شروع به کار کرد.

پویش دست به دستِ فراوری شروع به کار کرد ، 200 وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی برای کسب وکار های برتر

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با طولانی شدن شیوع بیماری کرونا، ایجاد وقفه در اقتصاد و کسب و کار باعث تاثیر منفی بر شرایط فراوری و معیشت مردم به ویژه در فعالیت های خرد و کوچک شده است.

گروه های جهادی و مردمی، همان گونه که در عبور از حوادث و بحران ها توانسته اند خدمات قابل توجه و ارزشمندی را ارائه دهند، در چنین شرایطی نیز با حمایت و زمینه سازی مناسب می توانند در رونق و جهش فراوری نقش آفرینی نمایند.

به همین دلیل قرارگاه جهادی جهش فراوری، پویش دست به دستِ فراوری را طراحی نموده و با حمایت جمعی از نهاد های حامی، در کوشش است تا به یاری گروه های جهادی، پیشروان جنگ مالی را به آحاد مردم معرفی نماید و از کارآفرینان حمایت کند تا بتوانند کسب وکار و محصولات خود را به مردم عرضه نمایند.

این پویش از دو محور اصلی شامل گروه های جهادی، افراد فعال مالی و واحد های کسب و کار خرد شکل گرفته است.

گروه های جهادی و یا اشخاص فعال جهادی و مالی و دیگر افراد علاقه مند به این موضوع، برای پیوستن به این پویش باید کسب و کار های خرد و کوچک و یا کسب و کار های روستایی و حاشیه شهر را شناسایی نموده و عکس یا فیلمی از محصول آن کسب وکار را با هشتگ #دست-به-دست-فراوری و تگ پیج اینستاگرام روستاکالا به آدرس Instagram.com/roostakala منتشر و آن محصول را به مخاطبان معرفی و بازار عرضه آن محصول را گسترش دهند.

همه گروه های جهادی، کارآفرینان و فعالان جهادی- مالی و حتی فعالان شبکه های اجتماعی که در این پویش و با این روش شرکت می نمایند، از 12 جایره هفتگی یک میلیون تومانی و جوایز ماهانه و نهایی پویش و مزایای آموزشی، ترویجی، مشاوره ای و ... پویش بهره مند می شوند.

همچنین گروه های جهادی و کارآفرینان کسب وکار های کوچک و روستایی، برای بهره مندی از مزایای حمایتی (200 وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی، 3 جایزه ماهانه 10 میلیون تومانی، 5 جایزه نهایی 50 میلیون تومانی و) باید در سامانه روستاکالا به آدرس roostakala.ir ثبت نام نمایند.

گفتنی ست این پویش از امروز به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت و هر هفته یک مسابقه هفتگی و یک آموزش کسب وکاری را برگزار خواهد نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پویش، پیج اینستاگرام Instagram.com/roostakala را دنبال کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1409

به "پویش دست به دستِ فراوری شروع به کار کرد ، 200 وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی برای کسب وکار های برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش دست به دستِ فراوری شروع به کار کرد ، 200 وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی برای کسب وکار های برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید