مسترتست؛ پلی محکم برای ورود به کارشناسی ارشد!

به گزارش مجله هدیه، رپرتاژآگهی - گرچه در ظاهر تمایل به تحصیلات عالیه کاهش یافته، اما حقیقت آن است که داوطلبان بسیاری همچنان مشتاق ورود به دوره کارشناسی ارشد هستند و کوشش می نمایند با کسب بهترین نتیجه در کنکور این مقطع، در یکی از دانشگاه های خوب و برگزیده کشور مشغول به تحصیل شوند.

مسترتست؛ پلی محکم برای ورود به کارشناسی ارشد!

کنکور کارشناسی ارشد نیز همانند دیگر آزمون های علمی، هم به دانش احتیاجمند است و هم به اطلاع از زمان ثبت نام ارشد، زمان کنکور ارشد، شرایط و نحوه برگزاری کنکور و نحوه پذیرش در دانشگاه های مختلف کشور.

به عنوان مثال، برای اولین بار در سال 1399، بعضی دانشگاه ها اقدام به پذیرش کارشناسی ارشد سوابق تحصیلی کردند و داوطلبان می توانستند تنها با ثبت نام در فراخوان دانشگاه و بدون شرکت در کنکور وارد مقطع فوق لیسانس شوند. بدیهی است تنها کسانی توانستند از این فرصت استفاده کنند که از این فراخوان و جزییات آن باخبر بودند و از موقعیت به وجود آمده کمال استفاده را کردند.

علاوه بر این، هر ساله دانشگاه ها با استفاده از آیین نامه استعداد درخشان اقدام به پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور می کنند که بسیاری از داوطلبان از آن اطلاعی ندارند!

اگر بخواهیم برای داوطلبان کارشناسی ارشد یک پاتوق معرفی کنیم، آن پاتوق قطعاً وب سایت مسترتست است؛ جایی که کنکور کارشناسی ارشد هر لحظه در آن در جریان دارد. البته کنکور شاید عبارت درستی نباشد، بهتر است بگوییم اینجا پل ورود به دوره کارشناسی ارشد است.

مزایای مهم وب سایت مستر تست چیست؟

1- سایت تخصصی کارشناسی ارشد

گاهی انسان به دنبال مطالعه مطالبی مفید است، اما مجبور است در کنار مطلب مورد نظر خود مطالب بسیاری را بخواند. برای مثال خبرگزاری های بسیاری اخبار آزمون کارشناسی ارشد را منتشر می کنند، اما زمانی که برای مشاهده این اخبار به سایت مراجعه می کنی، مجبور می شوی حجم زیادی از خبرها را بخوانی؛ چرا که حتی در صورت تجمیع اخبار فوق لیسانس در یک دسته جدا، خبرهای بسیاری در گوشه و اطراف این خبرها به چشم می خورد که فرد ناخودآگاه مشغول مطالعه آنها می گردد.

اما وب سایت مسترتست به عنوان یک سایت کاملاً تخصصی، حتی خبرهای آموزشی دیگر مقاطع را هم منتشر نمی نماید و تنها و تنها به اخبار پذیرش کارشناسی ارشد توجه دارد. از این رو کاربر نیز می تواند به سادگی و با خیالی آسوده، اقدام به مطالعه این اخبار نموده و با صرف وقتی کم، از آخرین اطلاعات پذیرش ارشد آگاه گردد.

2- به روزرسانی دائمی اخبار ارشد

وب سایت مسترتست به صورت لحظه ای در حال به روزرسانی است و آخرین اخبار کارشناسی ارشد و به ویژه خبرهای مهم را در سریع ترین زمان ممکن پوشش می دهد. با مطالعه روزانه مسترتست می توانید مطمئن باشید که هیچ خبر مهمی را از دست نخواهید داد.

3- صادق، مطمئن و موثق!

قابل اعتماد بودن اخبار از آن نکاتی است که گاهی سرنوشت انسان را هم تحت تأثیر قرار می دهد. گاهی خواندن یک خبر نادرست باعث می گردد راهی اشتباه را بپیماییم و هزینه و زمان بسیاری را از دست بدهیم. از ویژگی های ممتاز وب سایت مسترتست این است که همواره صحت اخبار و اطلاعات را به عنوان اصل اساسی فعالیت خود مدنظر دارد و با ورود به این سایت می توان مطمئن بود که تنها اخبار صحیح را مطالعه خواهی کرد.

4- رایگان و به صرفه

نکته جالب در سایت مسترتست این است که همه خدمات به صورت کاملاً رایگان به شما ارائه می گردد و به پرداخت کوچک ترین هزینه ای احتیاج نیست. انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد و معرفی منابع این آزمون از جمله خدمات مهمی است که کاملاً رایگان در خدمت کاربران قرار گرفته است.

خدمات وب سایت مسترتست به توضیح زیر است:

  • مشاوره کارشناسی ارشد (رایگان)
  • اطلاعیه های کارشناسی ارشد بدون کنکور
  • مشاوره انتخاب رشته ارشد (رایگان)
  • معرفی منابع کنکور ارشد
  • دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد (رایگان)
  • آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم
  • آخرین اخبار کنکور ارشد وزارت بهداشت
  • اخبار کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  • اخبار کارشناسی ارشد پیغام نور
  • اطلاعیه های کارشناسی ارشد پردیس بدون کنکور

5- دلسوز و مهربان

کادر پشتیبانی وب سایت مسترتست و مشاوران آن با مهربانی و دلسوزی در کنار داوطلبان هستند و مشاوره های این سایت به گونه ای است که حس هم خانواده بودن را در داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد تقویت نماید و کاربر احساس کند مشاوره ها را از سوی یکی از نزدیکان خود دریافت می نماید؛ همین صفا و صمیمیت کلید اصلی همه فعالیت های مسترتست است.

6- باتجربه و پخته

مشاوران مسترتست از سال 1381 با آزمون کارشناسی ارشد همراه بوده اند و همین تجربه طولانی باعث شده است تا در زمان ارائه مشاوره به داوطلبان کاملاً حرفه ای و پخته باشند. تغییرات کنکور کارشناسی ارشد در 20 سال گذشته کاملاً در ذهن مشاوران این سایت هست و نکته مغفولی برای آنها وجود ندارد.

7- شاداب و پرتوان

نیروهای پشتیبان وب سایت مسترتست با انرژی فوق العاده و با وجودی سراسر عشق به جوانان کشور، به ارائه خدمات به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد می پردازند و کارمندان شیفت های مختلف، همواره خدمت رسانی پرانرژی و قدرتمند به داوطلبان را مدنظر خود دارند.

8- پشتیبانی 24 ساعته؛ همه روزهای هفته

هر زمان که به وب سایت مسترتست مراجعه کنی می توانی از اخبار کارشناسی ارشد باخبر شوی و نظرات و دیدگاه های خود را در این زمینه با دیگر کاربران به اشتراک بگذاری. خوبی سایت مسترتست این است که همواره یکی هست!

9- حضور پرقدرت در شبکه های اجتماعی

کمبود وقت از بزرگترین مشکلاتی است که این روزها جوانان را با خود درگیر نموده است و همه کوشش می کنند در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات مدنظر خود را دریافت کنند؛ از این رو شاید مراجعه به وب سایت ها برای بسیاری مقدور نیست و ترجیح می دهند همزمان با مراجعه به شبکه های اجتماعی، از اخبار و اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد نیز آگاه شوند.

وب سایت مسترتست با درک این احتیاج و در راستای پاسخگویی موثر به آن، در شبکه های اجتماعی و به ویژه تلگرام و اینستاگرام حضوری فعال دارد و کاربر می تواند با عضویت در کانال تلگرام و یا دنبال کردن صفحه اینستاگرامی، در این شبکه ها به آخرین اخبار و اطلاعات مدنظر خود دست یابد.

حرف آخر؛ مسترتست در خدمت شماست!

در صورتی که قصد پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد سراسری یا دانشگاه آزاد یا پیغام نور یا غیرانتفاعی یا پردیس را دارید، می خواهید از شرایط و اطلاعیه های کارشناسی ارشد بدون کنکور آگاه شوید و یا خدمات رایگان شامل مشاوره کارشناسی ارشد و مشاوره انتخاب رشته ارشد وب سایت مسترتست بهره ببرید می توانید به نشانی mastertest.ir مراجعه کنید و از آخرین اطلاعات در زمینه پذیرش فوق لیسانس آگاه شوید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1725

به "مسترتست؛ پلی محکم برای ورود به کارشناسی ارشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسترتست؛ پلی محکم برای ورود به کارشناسی ارشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید