دوره رهبری در آموزش علوم پزشکی از 6 خرداد ماه شروع می گردد

به گزارش مجله هدیه، دانشگاه علوم پزشکی تهران 6 خرداد ماه 99 به صورت مجازی دوره رهبری در آموزش علوم پزشکی را برگزار می نماید.

دوره رهبری در آموزش علوم پزشکی از 6 خرداد ماه شروع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات کار و تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مرکز مطالعات وتوسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران ویژه دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور دوره رهبری در آموزش علوم پزشکی را برگزار می نماید. مهلت ثبت نام در این دوره از 30 اردیبهشت ماه شروع می گردد همچنین این دوره از 6 خرداد ماه شروع خواهد شد.

رئوس محتوای این دوره شامل؛ اصول و مبانی رهبری آموزش، خصوصیات و توانمندی های یک لیدر پیروز، عوامل موثر بر پیروزیت و شکست تغییر در آموزش، پذیرش نقش جدید لیدری: فراز ها و فرودها، مدل تغییر رهبری تغییر بر اساس مدل کوتر، مهارت های لیدرشیپ فنی و تطابق، ارتباطات در تغییر، فنون مذاکره می گردد.

این دوره به صورت مجازی برگزار می گردد و دارای امتیاز توانمندسازی آموزشی برای اعضای هیات علمی است و گواهی شرکت برای افرادی که دوره را با پیروزیت به اتمام برسانند صادر خواهد شد.

هزینه شرکت در دوره به مبلغ 400 هزار تومان است که با تخفیف ها 10 درصد تخفیف ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی (360هزار تومان)، 20 درصد تخفیف ثبت نام گروهی از یک سازمان (بیشتر از 5 نفر) - (320هزار تومان)، 40 درصد تخفیف دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در همه مقاطع (240هزار تومان)، 20 درصد تخفیف دانشجویان غیرعلوم پزشکی در همه مقاطع (320هزار تومان) خواهد بود.

گفتنی است؛ اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای بهره مندی از تخفیفات ثبت نام سازمانی با واحد توانمندسازی مرکز مطالعات به شماره 88955712 داخلی 404 و داخلی 403 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1054

به "دوره رهبری در آموزش علوم پزشکی از 6 خرداد ماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره رهبری در آموزش علوم پزشکی از 6 خرداد ماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید