پس از انفرادی سریال نوروزی کامیون را می سازم

به گزارش مجله هدیه، سریال نوروزی شبکه دو با تغییر در عنوان به کامیون و نیز جایگزینی کارگردان قرار است توسط مسعود اطیابی ساخته گردد.

پس از انفرادی سریال نوروزی کامیون را می سازم

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، شبکه دو سیما از چندی پیش فراوری سریال ویژه کنداکتور نوروز خود را شروع نموده و مطابق با خبر های قبلی، تهیه این سریال را به دست ابراهیم آرزو و شهرام دانش پور سپرده است.

با این حال برخلاف گذشته که قرار بود این سریال به کارگردانی برزو نیک نژاد و با عنوان قصه های کامیون جلوی دوربین برود، در جدیدترین اعلام شبکه دو سیما این سریال با تغییر در عنوان به کامیون، و نیز جایگزینی کارگردان قرار است توسط مسعود اطیابی ساخته گردد.

در همین رابطه مسعود اطیابی که سال جاری فیلم پرفروش تگزاس 2 را روی پرده سینما برده و توانست فروشی بالغ بر 25 میلیارد تومان را در گیشه تصاحب کند، به خبرنگار دانشجو گفت: ما این روز ها همچنان درگیر ساخت فیلم سینمایی انفرادی هستیم و روز های فیلمبرداری آن ادامه دارد. فعلا باید ساخت این فیلم کمدی را به اتمام برسانیم تا درباره فراوریات دیگر به جمع بندی برسم.

وی با این حال درباره ساخت سریال نوروزی شبکه دو سیما نیز بیان کرد؛ درباره سریال کامیون هنوز به خبر معین و قطعیتی نرسیده ام؛ درواقع فعلا چیزی معین نیست. صحبت نهایی برای کارگردانی این سریال را به بعد از ساخت انفرادی موکول کردم.

لازم به ذکر است فیلمنامه کامیون توسط شهروز شکورزاده و برزو نیک نژاد نگاشته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: نادر پیشکسوت فوتبال مدتیست که روی کامیون باربری دوستش کار می نماید.

صابر، وحید و اشکان سه دانشجویی هستند که به دلیل مشکلاتی توسط صاحبخانه اثاثیه شان به خیابان ریخته شده. نادر و دانشجو ها با هم آشنا می شوند که این آشنایی زمینه ساز اتفاقات مختلفی در روند داستان می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 516

به "پس از انفرادی سریال نوروزی کامیون را می سازم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از انفرادی سریال نوروزی کامیون را می سازم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید