عکس مارال فرجاد در نقش تازه

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: آناهیتا درگاهی بازیگر مطرح و این روزها پرکار سینما و شبکه نمایش خانگی عکسی از خود به همراه مارال فرجاد منتشر کرد.

عکس مارال فرجاد در نقش تازه

آناهیتا درگاهی بازیگر و نقاش و همسر اشکان خطیبی است . آناهیتا درگاهی با انتشار یک سلفی دونفره با مارال فرجاد تولد او را تبریک گفت.در این تصویر آناهیتا درگاهی و مارال فرجاد در حال سلفی گرفتن هستند. آناهیتا درگاهی و مارال فرجاد در سریال خوب بد جلف تجربه همکاری داشته اند که این سلفی آناهیتا درگاهی نیز در پشت صحنه همین سریال گرفته شده است.

سریال خوب بد جلف

سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو به کارگردانی محسن چگینی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و اکشن می باشد.

در این سریال پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، امیرمهدی ژوله، مارال فرجاد، آناهیتا درگاهی، محمد بحرانی، فرزین محدث، تینو صالحی، شکیب شجره به هنرمندی پرداخته اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

خوب، بد، جلف: رادیواکتیو، سریالی در ژانر کمدی-اکشن به نویسندگی پیمان قاسم خانی و کارگردانی محسن چگینی و محصول سال 1399 ایران است.

بازیگران مطرحی همچون پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، فرهاد آئیش، امیرمهدی ژوله و گوهر خیراندیش در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان این سریال که دنباله داستان فیلم سینمایی خوب، بد، جلف 2: ارتش سری است، روایت گر ماجراجویی های پژمان و سام پس از دزدیده شدن از طریق چچن ها می باشد.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع: وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2062

به "عکس مارال فرجاد در نقش تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس مارال فرجاد در نقش تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید