رقیب جدی اسکار از راه رسید

به گزارش مجله هدیه، فیلم سینمایی کودا با کسب جایزه اصلی انجمن تهیه کنندگان آمریکا شانس خود را برای کسب اسکار برترین فیلم افزایش داد.

رقیب جدی اسکار از راه رسید

به گزارش خبرنگاران، مراسم سی و سومین دوره جوایز سالانه انجمن تهیه کنندگان آمریکا برگزار گردید و فیلم سینمایی کودا (CODA) ساخته سیاه هدر جایزه دستاورد تهیه کنندگی فیلم های بلند را به خود اختصاص داد تا این فیلم بیش از پیش امیدوار به درخشش در جوایز اسکار و دریافت جایزه برترین فیلم گردد.

فیلم کودا جایزه انجمن تهیه کنندگان آمریکا (PGA) را در رقابت با فیلم های بلفاست، به بالا نگاه نکن، تل ماسه، پیتزا لیکوریس، قدرت سگ، تیک تیک بوم، داستان وست ساید و ریکاردو بودن کسب کرد.

جوایز انجمن تهیه کنندگان آمریکا همیشه یکی از برترین پیش بینی کننده ها برای جوایز اصلی اسکار است و از سال 2009، تنها سه فیلم بیگ شورت (2015)، لالا لند (2016) و 1917 (2019) جایزه انجمن تهیه کنندگان را دریافت نموده اند اما پیروز به کسب جایزه اسکار برترین فیلم نشده اند.

کسب این جایزه برای فیلم کودا شانس این فیلم یک هفته پیش از مراسم اسکار تقویت می نماید. در حالی که فیلم قدرت سگ جوایز اصلی بفتا و انجمن کارگردانان آمریکا (DGA) را کسب نموده، فیلم کودا با کسب جایزه انجمن تهیه کنندگان و بعلاوه جایزه برترین تیم بازیگری از انجمن بازیگران آمریکا (SAG) به عنوان رقیب اصلی قدرت سگ در اسکار 2022 مطرح است و رقابت اصلی میان این دو فیلم برای کسب جایزه اسکار برترین فیلم در جریان خواهد بود.

اما در سایر بخش های جوایز سالانه انجمن تهیه کنندگان آمریکا، در بخش برترین تهیه کنندگی سریال های درام و کمدی نیز به ترتیب فصل سوم وراثت و فصل دوم سریال تدلاسو برگزیده شدند و جایزه برترین تهیه کنندگی مینی سریال یا فیلم تلویزیونی هم به میر از ایست تاون رسید.

اِنکانتو و تابستان سول نیز به ترتیب برگزیده بخش تهیه کنندگی انیمیشن و مستند بلند شدند.

استیون اسپیلبرگ نیز جایزه دستاورد انجمن تهیه کنندگان را به ضورت مشترک به جورج لوکاس و کاتلین کندی اعطا کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2086

به "رقیب جدی اسکار از راه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب جدی اسکار از راه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید