روایت بازیگر نون خ از کل کل با عمو کاووس

به گزارش مجله هدیه، موسوی گفت: نقش من در فیلم، شخصیت پرچالشی نبود چراکه بنظرم تا فصل سوم کاملا خنثی بود، ولی در فصل چهارم بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

روایت بازیگر نون خ از کل کل با عمو کاووس

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سید حسین موسوی بازیگر سریال نون خ گفت: سریال نون خ به فصل چهارم رسیده و خوشبختانه مثل فصل های قبل مورد توجه قرار گرفته است، چراکه رسالت اصلی نون خ معرفی فضا های گردشکری، آداب و رسوم منطقه ها کرد نشین و پوشش محلی و معرفی گویش های مختلف و ازهمه مهمتر همدلی و اتحاد این قوم در هر شرایطی است.

وی ادامه داد: از طرف کارگردان آقای آقاخانی نقش وحید به من واگذار شد، از نظر سنی هم وحید جوان ترین شخصیت روستا بود، شخصیت وحید شخصیت پرچالشی نبود، چراکه بنظرم تا فصل سوم کاملا خنثی بود، اما تمام سعی من این بود که مورد پسند مخاطب باشد و در فصل چهارم بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

موسوی در باره کل کل هایش با عمو کاووس مطرح نمود: این کل کل از فصل اول نون خ وجود داشت، اما کمرنگ، هرچقدر جلوتر رفتیم این کل کل ها بیشتر شد شاید بخاطر نظرات مثبتی بود که از مخاطبان گرفتیم، چون این کل کل رو خیلی دوست دارند، البته سهم زیادی هم نویسنده کار اقای وفایی و جناب آقاخانی عزیز داشتند البته سرصحنه هم گاهی بصورت بداهه شکل میگرفت.

وی افزود: کار کردن با این گروه بسیار لذت بخش و درعین حال یک کارگاه آموزشی حرفه ای بود سعید آقاخانی کارگردان نون خ یکی از بزرگترین هنرمندان سینما و تلویزیون که کار خود را خیلی خوب می داند و ازهمه مهمتر بسیار برای مخاطبان اثرش ارزش می گذارد.

بازیگر نون خ درباره واکنش ها توضیح داد: واکنش ها بسیار عالی است و سریال نون خ همیشه از پرمخاطب ترین آثار تلویزیون بوده که ارتباط بسیار خوبی هم با آن برقرار شده است. بیشترین سوالات هم درباره فصل نو سریال است.

موسوی درخصوص آغاز فعالیتش نیز گفت: از سال 83 فعالیت ام را بعنوان بازیگر در تئاتر آغاز کردم و خیلی ها سوال می کنند که چطور می شود بازیگر شد، باید بگویم هیچکس یک شبه نمیتواند بازیگر شود؛ چراکه بازیگری نیاز به تمرین تلاش و تجربه دارد، جا دارد یک تشکر ویژه داشته باشم از جناب آقاخانی همچنین تهیه کننده نون خ آقای مهدی فرجی که این فرصت را دراختیار بنده گذاشتند که بتوانم خودم را محک بزنم.

منبع: فرارو
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2279

به "روایت بازیگر نون خ از کل کل با عمو کاووس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت بازیگر نون خ از کل کل با عمو کاووس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید