جواب دندان شکن فریبا نادری به فحش دهندگانش

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: فریبا نادری مدعی شد که مردم او را فحش می دهند اما در دنیای واقعی با او عکس می گیرند.

جواب دندان شکن فریبا نادری به فحش دهندگانش

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است . فریبا نادری اخیرا در فضای مجازی جنجالی شده است . فریبا نادری در یک مصاحبه گفت که مردم به او فحش می دهند اما عکس هم می گیرند. فریبا نادری بازیگر زن صدا و سیما ادعا می نماید که همان مردمی که در فضای مجازی به فریبا نادری فحش می دهند در دنیای واقعی اگر او را ببینند با او عکس یادگاری می گیرند.

فریبا نادری می گوید رفتار مردم دوگانه است. در فضای مجازی به من فحش می دهند ولی در دنیای واقعی من را که می بینند اظهار محبت می نمایند و با من عکس یادگاری می گیرند و من امیدوارم روزی فضای واقعی و مجازی مانند هم بگردد و اینگونه نباشد که تا وارد فضای مجازی می شویم به بازیگران فحش دهیم.

فریبا نادری می گوید در زمان جوانی اشتباهات زیاده داشته و دوست ندارم دخترم مانند من گردد و می خواهم شخصی متفاوت باشد. من در جوانی زیاد اهل مشورت گرفتن نبودم به همین علت انتخاب های غلط زیادی داشتم. فریبا نادری به مصاحبه های تند و رک معروف هست و همواره صحبت های او با حاشیه هایی همراه بوده است. اختلاف سنی زیادی او با همسر اولش یکی از جنجالی ترین اتفاقات زندگی اش به شمار میرود که هنوز هم مردم از یاد نبرده اند. البته او همواره از ازدواج اولش به نیکی یاد می نماید و آن را سراسر عشق می داند. خانم نادری در کنار بازیگری فعالیت های دیگری هم دارد که بعضی از آنها برای مردم معرفی شده است (ممکن است فعالیت های دیگری هم داشته باشد ولی هنوز درباره آن صحبتی ننموده باشد. خانم نادری بازیگر است و در کنار آن یک رستوران دار نیز هست و یک رستوران لاکچری در تهران راه اندازی نموده که به صورت تخصصی در کار جیگر است.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1936

به "جواب دندان شکن فریبا نادری به فحش دهندگانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواب دندان شکن فریبا نادری به فحش دهندگانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید