هشدار سازمان حمایت به نمایندگی های فروش خودرو

به گزارش مجله هدیه، رئیس سازمان حمایت مصرف نمایندگان و تولیدنمایندگان طی نامه ای به مدیران شرکت های خودروسازی تاکید نموده که برای مدیریت بازار به تمام نمایندگی های فروش سراسر کشور ابلاغ گردد از هر گونه فروش خودرو خارج از ضوابط ابلاغی به ویژه فروش خودروهای صفر کیلومتر اشخاص به صورت تعهدی امانی و ... خودداری نمایند.

هشدار سازمان حمایت به نمایندگی های فروش خودرو

به گزارش ایسنا، حسین فرهیدزاده در نامه ای با موضوع مدیریت نوسانات قیمت خودرو در بازار، تاکید نمود.

وی با اشاره به نوسانات اخیر در بازار خودرو و افزایش قیمت حاشیه بازار نسبت به قیمت درب کارخانه و اقدامات بعضی افراد سودجو در سطح بازار با هدف بهره برداری از التهابات ایجاد شده، تاکید نموده که برای مدیریت بازار به تمام نمایندگی های فروش سراسر کشور ابلاغ گردد که از هر گونه فروش خودرو خارج از ضوابط ابلاغی به ویژه فروش خودروهای صفر کیلومتر اشخاص به صورت تعهدی امانی و ... خودداری نمایند.

رئیس سازمان حمایت بعلاوه گفته که در صورت مشاهده دخالت نمایندگی های رسمی فروش آن شرکت در موضوع قیمت سازی با هدف ایجاد بازارهای کاذب در خرید و فروش خودرو و بهره برداری از آن، مراتب به وسیله همکاران ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان ها و بازرسان این سازمان آنالیز و برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

او بعلاوه تاکید نموده مسئولیت ها و عواقب ناشی از اقدامات نمایندگی ها در این خصوص متوجه شرکت اصلی خواهد بود.

فرهیدزاده از شرکت ها خواسته دستور دهند در اسرع وقت اطلاع رسانی لازم به تمام نمایندگی ها اجرا شده و تصویری از ابلاغیه های صادره به این سازمان منعکس گردد.

لازم به ذکر است این نامه خطاب به مدیران عامل شرکت ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو، بهمن موتور، فردا موتور، آرین، پارس موتور، مکت موتور، ایران خودرو دیزل، صنایع خودرو سازی ایلیا، سایپا دیزل، آریا اورست ماشین، سروش دیزل مبنا، بهمن دیزل و سیبا موتور نوشته شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2280

به "هشدار سازمان حمایت به نمایندگی های فروش خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان حمایت به نمایندگی های فروش خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید