مقاله: تزیین حلوا با گل محمدی همراه با عکس

به گزارش مجله هدیه، گذشته از جنبه زیبایی، گل محمدی خواص بسکمک نیز دارد که غنچه های خشک شده و خوراکی این گل نیز حاوی این خواص هستند. این گیاه سرشار از ویتامین C است و باعث افزایش مقاومت بدن در برابر ویروس سرماخوردگی می شود. از دیگر خواص گل محمدی می توان به آرامش بخشی، خواب آور بودن، تسکین ناراحتی های گوارشی و کمک به عملکرد قلب اشاره کرد. بنابراین با تزیین حلوا با گل محمدی نه تنها ظاهر این دسر را زیباتر خواهید کرد، بلکه خواص بسکمک نیز به آن می افزایید.

مقاله: تزیین حلوا با گل محمدی همراه با عکس

خبرنگاران | سرویس آشپزی - حلوا یکی از دسر های ایرانی و محبوب است که به انواع مختلفی از جمله حلوا سه آرد، حلوا آرد برنج، حلوا آرد ذرت، حلوا آرد گندم، حلوا آرد نخودچی، حلوا آرد سفید، حلوا خرمایی و حلوا هویج تهیه می شود. اما این شیرینی خوشمزه طعم، عطر و ظاهر بسیار ساده ای دارد، از اینرو حتما باید آن را تزیین کنید تا در سفره خودنمایی کند. غنچه های گل محمدی یکی از گزینه های مناسب برا تزیین حلوا است. با استفاده از این غنچه های گل که به صورت خشک شده هستند، می توانید اشکال بسیار زیبایی را روی حلوا ترسیم کنید. همچنین می توانید این غنچه ها را پرپر کرده و استفاده کنید، برای این کار ابتدا آن ها را با مقدار کمی آب یا گل مرطوب کنید.

از غنچه های خشک شده گل محمدی در تزیین ماست و شل زرد نیز می توانید استفاده کنید. اگر کمی آن ها را مرطوب کرده و سپس استفاده نمایید، عطر بی نظیری نیز خواهند داشت، برای این منظور با استفاده اسپری آبپاش تنها کمی گلبرگ ها را مرطوب کنید.

منبع مقاله: تزیین حلوا با گل محمدی همراه با عکس

انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1951

به "مقاله: تزیین حلوا با گل محمدی همراه با عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تزیین حلوا با گل محمدی همراه با عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید