مرحله دوم مطالبات ناشران نمایشگاه مجازی کتاب تهران پرداخت شد

به گزارش مجله هدیه، مرحله دوم پرداخت مطالبات ناشران شرکت کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، به حساب آن ها واریز شد.

مرحله دوم مطالبات ناشران نمایشگاه مجازی کتاب تهران پرداخت شد

خبرنگاران - مرحله دوم پرداخت مطالبات ناشران شرکت کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بر اساس بسته هایی که به خریداران تحویل داده شد، شانزده روز بعد از نمایشگاه و پیش از خاتمه بهمن ماه 1400 به حساب آن ها واریز شد.

مرحله اول پرداخت مطالبات ناشران 9 روز پس از خاتمه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران پرداخت شد و اکنون با توجه به تلاش های متراکم اجرا شده در معاونت اداری، مالی و سایر بخش های ستاد نمایشگاه، مرحله دوم پرداخت ها نیز تنها شانزده روز بعد از خاتمه نمایشگاه صورت گرفت.

بخش خاتمهی تسویه حساب با ناشران حاضر در این نمایشگاه نیز پس از رسیدن آخرین مرسولات خریداری شده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به دست مخاطبان، پرداخت می شود.

در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران جوانان بیشترین خرید را انجام دادند و 103 هزار و 99 نفر از مردان و 77 هزار 690 نفر از بانوان نیز در این نمایشگاه اقدام به خرید کتاب کردند. همچنین در نمایشگاه دوم از گروه موضوعی کودک و نوجوان استقبال بیشتری صورت گرفت و پس از آن نیز به ترتیب کتاب ها در گروه موضوعی ادبیات، علوم اجتماعی، دین و تاریخ جغرافیا بیشترین میزان فروش را داشتند.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم تا یازدهم بهمن ماه سال جاری برگزار شد و ناشران تا ساعت 24 روز دوشنبه یازدهم بهمن ماه 1400، یک میلیون و 331 هزار و 530 نسخه کتاب به ارزش 852 میلیارد و 43 میلیون و 791 هزار و 607 ریال کتاب فروختند.

خبرنگاران فرهنگی هنری ادبیات

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2125

به "مرحله دوم مطالبات ناشران نمایشگاه مجازی کتاب تهران پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله دوم مطالبات ناشران نمایشگاه مجازی کتاب تهران پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید