محور اصلی رشد مالی قزوین رونق گردشگری باشد

به گزارش مجله هدیه، معاون برنامه ریزی و توسعه گردشگری شهرداری قزوین گفت: دستاوردهای مالی رونق گردشگری سهم قابل توجهی در رونق مالی ملی و شهری ایفا می نماید، شهرهایی مانند قزوین که استعداد و ظرفیت بالایی در جذب گردشگر داشته صندلی ویژه ای در این امر دارند.

محور اصلی رشد مالی قزوین رونق گردشگری باشد

از سفر با تور کانادا بهار 99 لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

علیرضا خزائی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قزوین، گفت: رونق گردشگری به عنوان یکی از کارآمدترین ابزارهای تعاملات و تعادلات اجتماعی در پیشرفت و توسعه استان در مقیاس ملی و شهری مورد توجه ویژه ای واقع شده است که به همین دلیل این سازمان به دنبال رونق گردشگری در استان قزوین است.

وی اضافه نمود: دستاوردهای مالی رونق گردشگری سهم قابل توجهی در رونق مالی ملی و شهری ایفا می نماید، شهرهایی مانند قزوین که استعداد و ظرفیت بالایی در جذب گردشگر داشته صندلی ویژه ای در این امر دارند.

خزائی بیان نمود: همچنین تمام دستگاه ها باید نسبت به برنامه ریزی و به کارگیری ساز و کارهای مناسب برای توسعه زیرساخت های گردشگری شهر، ارتقای فرهنگ گردشگری و ارائه خدمات و تسهیلات مناسب به گردشگران اقدام نمایند.

معاون برنامه ریزی و توسعه گردشگری شهرداری قزوین گفت: مجموعه مدیریت شهری قزوین به عنوان یک نهاد مردمی می تواند نقش تاثیرگذاری در رونق صنعت گردشگری داشته باشد و بی تردید با در نظر دریافت ظرفیت های موجود توانایی تحقق اهداف توسعه پایدار گردشگری را دارد.

وی با اشاره به اینکه مراکز شهری به علت دارا بودن جاذبه های زیاد فرهنگی و تاریخی از مقاصد مهم برای گردشگران داخلی وخارجی محسوب می گردد، گفت: ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، ترویج ویژگی های فرهنگی جامعه میزان جلب مشارکت مدیران در زمینه رونق گردشگری از مهم ترین سیاست های رونق این صنعت به شمار می رود.

خزائی مطرح کرد: شهرداری مکلف به انجام امور مربوط به حفاظت از بافت تاریخی شهر قزوین، حفظ ابنیه و آثار باستانی است که سایر دستگاه های مربوط نیز باید تعامل مطلوبی داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 743

به "محور اصلی رشد مالی قزوین رونق گردشگری باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور اصلی رشد مالی قزوین رونق گردشگری باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید