مازندران میزبان شایسته گردشگران است، سفر 35 میلیون مسافر

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران، علی نبیان عصر چهارشنبه در ستاد خدمات اجرایی سفر در مازندران گفت: سال جاری هم باوجود برگزاری انتخابات مهم و مردمی با تمام توان سعی خواهیم کرد نوروز بانشاطی را در مازندران رقم بزنیم.

مازندران میزبان شایسته گردشگران است، سفر 35 میلیون مسافر

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر به کانادا در تابستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اضافه نمود: پس از جشن باشکوه و مردمی در انتخابات باید جشن سال نو و سفرهای نوروزی را برای گردشگران داخلی و خارجی به بهترین نحو ممکن برگزار کرد.

وی ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران را با توجه به حضور سالانه گردشگران در این استان فعال و همدل توصیف کرد و گفت: سال جاری با برنامه ریزی و حضور پررنگ تر به استقبال گردشگران خواهیم رفت.

فرماندار آمل هم در این جلسه به گردش اقتصادی صنعت گردشگری در دنیای امروز اشاره نمود و گفت: اگر به این عرصه پردرآمد و فرهنگی توجه نکنیم از قافله عقب می مانیم.

احمد منفرد اضافه نمود: آمل به رقم دارا بودن جاذبه هایی همچون قله دماوند، جاده هراز، رودخانه هراز و طبیعت و آثار تاریخی کهن سهم پررنگی در گردشگری ندارد و سالانه 20 میلیون نفر در جاده هراز- آمل تردد می نمایند.

در این جلسه مسئولان دستگاه ها و نمایندگان اصناف مرتبط با گردشگری استان مسائل اساسی را برای میزبانی شایسته از گردشگران برشمردند.

اماکن غیرمجازی که به جذب گردشگر اقدام می نمایند، تابلو به دستان حاشیه جاده ها، لزوم معرفی جاذبه های مغفول مانده، ضرورت توجه به واحدهای پذیرایی هراز، نگاه ملی به مازندران که با امکانات استانی خدمات کلان می دهد، ساخت وساز گسترده ویلاها، ایجاد زیرساخت های لازم در پارک های جنگلی، حضور تورهای گردشگری داخلی و خارجی که بدون بلد بومی و امکانات و تجهیزات به استان وارد می شوند و توجه ویژه به بوم گردی در مازندران که ظرفیت کم نظیری برای جذب گردشگران است از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 759

به "مازندران میزبان شایسته گردشگران است، سفر 35 میلیون مسافر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران میزبان شایسته گردشگران است، سفر 35 میلیون مسافر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید