عمران خان: جهانیان شاید امروز درد مردم جامو و کشمیر را درک نمایند

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران، عمران خان نخست وزیر پاکستان امروز سه شنبه با اشاره به بعضی اعتراض ها به اقدامات مقابله ای با ویروس کرونا از جمله منع رفت و آمد در شهرها در پیامی توئیتری گفت: شاید افکار عمومی دنیا اکنون بتواند شرایط مردم منطقه جامو و کشمیر که در اشغال هند قرار گرفته است را درک کند.

عمران خان: جهانیان شاید امروز درد مردم جامو و کشمیر را درک نمایند

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

نخست وزیر پاکستان در این باره نوشت: علیرغم یاری های پزشکی، مالی و غذایی در بعضی نقاط دنیا، مردم به قانون منع رفت و آمد معترض هستند. مردم منطقه اشغالی جامو و کشمیر 8 ماه است که تحت چنین فشاری زندگی می نمایند. شاید افکار دنیای اکنون شرایط آنان را درک کند. عمران خان در ادامه اضافه کرد: مردم جامو و کشمیر 8 ماه هست که یاری های غذایی، پزشکی و مالی دریافت ننموده و ارتباطشان نیز محدود شده است. دولت مودی (نخست وزیر هند) آنان را از دسترسی به نیازهای اولیه شان نیز محروم نموده است.

لازم به ذکر است اظهارات عمران خان ناشی از خشم وی نسبت به تبعیضی است که علیه مسلمانان در هند اعمال می گردد.

دولت نارندرا مودی نخست وزیر محافظه کار هند طی یک سال گذشته با سلب خودمختاری منطقه مسلمان نشین کشمیر و همچنین اصلاح قانون شهروندی که حق تابعیت بسیاری از مسلمانان این کشور را به چالش می کشد؛ انتقادهای زیادی را متوجه خود نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 918

به "عمران خان: جهانیان شاید امروز درد مردم جامو و کشمیر را درک نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران خان: جهانیان شاید امروز درد مردم جامو و کشمیر را درک نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید