تمایل آمریکایی ها به تماشای سریال های هندی و ترکی

به گزارش مجله هدیه، تماشای فیلم و سریال خارجی در کشور آمریکا از سال گذشته تا به امروز رشد چشمگیری داشته است.

تمایل آمریکایی ها به تماشای سریال های هندی و ترکی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از المیادین، طبق گزارش موسسه پاروت آنالیتیکس که در سایت آکسیوس منتشر شده، آمریکایی ها در سال 2020، نسبت به دو سال قبل بیشتر برنامه های خارجی با محتواهای سرگرمی را تماشا نموده اند.

این تغییر از اواخر سال 2019 و حتی قبل از آمدن بیماری کرونا آغاز شده و در سال 2020 ادامه پیدا نموده است.

به گفته موسس شرکت Zeitguide ، در گذشته آمریکا یکی از مراکز مهم صادرات فیلم و سریال به تمام کشورهای جهان بود، اما در حال حاضر که محتوای برنامه های خارجی در این کشور بسیار دیده می گردد، شانس درخشش این برنامه ها در سطح بین المللی بسیار بیشتر بوده و دیگر آمریکا مرکز فراوری فیلم و سریال نیست.

تقاضای آمریکایی ها برای مشاهده فیلم و سریال غیرآمریکایی از نیمه سال 2019 رو به افزایش گذاشت و در سال 2020 به اوج خود رسید. طبق این گزارش در سه ماهه سوم سال 2020 ، فیلم و سریال های خارجی 30 درصد از کل تقاضای آمریکایی ها را تشکیل داده است.

آمریکایی ها در پی کشف محتواهای جدید از کشورهایی مثل هند، ترکیه و اسپانیا هستند.

محتوای سرگرمی پنج کشوری که در سه ماهه پایانی سال 2020 در میان شهروندان آمریکایی بیشترین هوادار را داشتند به ترتیب عبارتند از: انگلیس، ژاپن، کانادا، کره و هند.

توجه شهروندان آمریکایی به برنامه های فراوری شده در کشور هندوستان در سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است؛ این در حالی است که در سال 2018 درصد تماشای فیلم و سریال هندی بسیار پایین تر بوده است. در حال حاضر هند یکی از پنج کشور پرهوادار در زمینه فیلم و سریال در آمریکا محسوب می گردد. سریال هندی ناگین در سال گذشته پربیننده ترین سریال هندی در آمریکا بوده است.

شبکه پخش نتفلیکس در این اتفاق نقش قابل توجهی داشته است. نتفلیکس غالبا امتیاز سریال های خارجی را می خرد تا بتواند آن ها را در نسخه آمریکایی بازسازی کند.

شیوع بیماری کرونا و احتیاج بیشتر مردم به تماشای فیلم و سریال و نیز کاهش ساخت کارهای تصویری، باعث شده است تا شبکه های تلویزیونی و همچنین پخش کننده اینترنتی به دنبال ارائه محتوای خارجی برای شهروندان آمریکایی باشند.

سریال های اسپانیایی و فرانسوی که توسط نتفلیکس در سال گذشته منتشر شدند، بیشترین مخاطب را در جهان و ایالات متحده آمریکا داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1520

به "تمایل آمریکایی ها به تماشای سریال های هندی و ترکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمایل آمریکایی ها به تماشای سریال های هندی و ترکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید