سیگنال مثبت دژپسند به بورس، ثبات مستمر در بازار سرمایه

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران : وزیر اقتصاد گفت: بازار سهام ظبیعتا یک روندی را دارد که با نوع تصمیماتی که در شورای عالی بورس گرفته شد، یکسری از عوامل محرک تقاضا به جریان افتاد و تقویت شد.

سیگنال مثبت دژپسند به بورس، ثبات مستمر در بازار سرمایه

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، ظهر امروز فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط بازار بورس، اظهار کرد: بازار سهام ظبیعتا یک فرایندی را دارد که با نوع تصمیماتی که در شورای عالی بورس گرفته شد، یکسری از عوامل محرک تقاضا به جریان افتاد و تقویت شد.

دژپسند گفت: از این جهت شرایط بازار باید پایدار باشد. از طرف دیگر اگر این پایداری ادامه یابد، ما باید بتوانیم با عرضه های اولیه یک ثبات مستمر را ایجاد کنیم.

وی اضافه نمود: آنهایی که می خواهند درباره بازار سرمایه اظهار نظر نمایند باید بیشتر با رعایت جوانب این کار را بنمایند. سهامداران حقیقی خیلی دقت نمایند و بسیاری از مباحث را در تحلیل های خود قرار دهند یعنی اگر فردی یک اظهارنظری درباره بازار کرد، آن را به صورت خام نپذیرند بلکه آن را تحلیل نمایند. اگر این فرایند جلو برود ما فکر می کنیم شرایط بهتری را برای بازار خواهیم داشت.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1375

به "سیگنال مثبت دژپسند به بورس، ثبات مستمر در بازار سرمایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیگنال مثبت دژپسند به بورس، ثبات مستمر در بازار سرمایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید