راه اندازی پویش هر خانه یک سنگر، ترویج قرنطینه خانگی برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش مجله هدیه، عضو ادوار اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در پویش هر خانه یک سنگر؛ هر فرد یک رفتار مفید را که برای گذران بهتر قرنطینه خانگی گرفته، در برابر دوربین شخصی در یک دقیقه توضیح داده و با هشتگ #هر-خانه-یک-سنگر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام و تلگرام منتشر می نماید.

راه اندازی پویش هر خانه یک سنگر، ترویج قرنطینه خانگی برای مقابله با ویروس کرونا

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز باغچه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

صالح مدرس زاده در مصاحبه با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: پویش اجتماعی هر خانه یک سنگر همزمان با فرارسیدن نوروز 99 و با هدف ترویج قرنطینه خانگی برای مقابله با ویروس کرونا توسط چند نفر از فعالان فضای مجازی راه اندازی شده است.

وی در مورد چگونگی عضویت در این پویش اعلام کرد: در این پویش هر فرد یک رفتار مفید را که برای گذران بهتر قرنطینه خانگی گرفته است، در برابر دوربین شخصی در یک دقیقه توضیح داده و با هشتگ #هر-خانه-یک-سنگر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام و تلگرام منتشر می نماید.

عضو ادوار اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و یکی از طراحان پویش هر خانه یک سنگر درباره انگیزه معرفی این پویش گفت: افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کووید19 در روزهای پایانی سال 98 و توصیه متولیان سلامت کشور مبنی بر ضرورت خانه نشینی مردم برای قطع شدن زنجیره ابتلا، ما را بر آن داشت تا به وسیله رسانه به یاری مسئولان و مردم بشتابیم.

مدرس زاده اعلام کرد: قرنطینه خانگی هرچند ضرورت این روزهای کشور است اما طبق آماری که از آسیب های اجتماعی قرنطینه خانگی در کشور چین مانند افزایش نرخ طلاق منتشر شده، ما را به این نتیجه رساند که باید برای این شرایط پیوست فرهنگی آموزشی مردمی تدارک دیده گردد تا از این آسیب ها جلوگیری گردد.

لازم به ذکر است، طراحان این پویش در صفحه اینستاگرام 1khaneh1sangar@، نتایج پویش را منتشر می نمایند.

انتهای پیغام/4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 822

به "راه اندازی پویش هر خانه یک سنگر، ترویج قرنطینه خانگی برای مقابله با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی پویش هر خانه یک سنگر، ترویج قرنطینه خانگی برای مقابله با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید