خبرنگاران مدیریت شهری کرج با یاری دانشگاه ها به حل مسائل می پردازد

به گزارش مجله هدیه، کرج - خبرنگاران- رییس شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به ظرفیت علمی و تحقیقاتی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و سایر مراکز آموزش عالی مستقر در کرج گفت : با یاری دانشگاه ها به حل مسائل شهری کرج می پردازیم .

خبرنگاران مدیریت شهری کرج با یاری دانشگاه ها به حل مسائل می پردازد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

اکبر سیلم نژاد عصر سه شنبه در بازدید از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر درکرج اضافه نمود: آماده انعقاد تفاهم نامه با این مرکز مهم و قدیمی علمی و دانشگاهی هستیم .

رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران کهن ترین مرکز آموزش عالی ایران است که با تفاهم نامه ای که منعقد می گردد می توانیم اقشار مختلف مردم اعم از شهروندان، دانش آموزان، دانشجویان، اصحاب رسانه و محققان را با برنامه های مختلف این پردیس و دستاوردهای علمی گروه های آموزشی و پژوهشی آن آشنا کنیم.

وی اضافه نمود: مدیریت شهری کرج به عنوان متولی اداره شهر آمادگی دارد تا برای شناساندن مراکز علمی و آموزشی واقع در این کلانشهر اقداماتی را در دستور کار قرار دهد که در پیش رو بودن جشن صد و بیست سالگی تاسیس پردیس کشاورزی می تواند نقطه عطفی برای گره و پیوند زدن هویت شهر با این مرکز آموزشی باشد؛ شهروندان باید بدانند چه سرمایه های نهفته ای در شهر موجود است که بازگو کننده اصالت و هویت و قدمت کرج است.

وی در تشریح مسائل شهری با اشاره به اینکه در حوزه پسماند هنوز به دستاورد قابل توجهی در کاهش و بازیافت آن نرسیده ایم، تاکید نمود: پس از آنالیز هایی که در مرکز پردازش دفع حلقه دره انجام دادیم، با چند آسیب جدی در این مرکز روبرو شدیم که یکی از آنها بوی نامطبوع و حجم بسیار بالایی از شیرآبه هایی است که طی سالیان گذشته در آنجا ذخیره شده بود و بوی نامطبوع آن باعث ناراحتی و شکایت اهالی منطقه مسکونی همجوار است؛ این قبیل مسائل با یاری اساتید دانشکده می تواند مورد آنالیز قرار گیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1129

به "خبرنگاران مدیریت شهری کرج با یاری دانشگاه ها به حل مسائل می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیریت شهری کرج با یاری دانشگاه ها به حل مسائل می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید