بازار یابی پزشکی ایران در شبکه های برون مرزی، آموزش مادران بیشتر می گردد

به گزارش مجله هدیه، رئیس سازمان صدا و سیما گفت: کشورهای همسایه هیچ یک به اندازه ایران در حوزه سلامت پیشرفت نکردند و ما می توانیم با تبلیغ توانمندی های حوزه سلامت به ویژه در شبکه های برون مرزی، حوزه گردشگری سلامت را فعال تر کنیم که به نوعی بازار یابی مؤثری خواهد بود.

بازار یابی پزشکی ایران در شبکه های برون مرزی، آموزش مادران بیشتر می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس بدون ایلتس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش سلامت خبرنگاران، علی عسکری در نشست خود با وزیر بهداشت - سازمان صدا و سیما را رسانه ای حاکمیتی دانست که همکار تمام دستگاه ها و حامی فعالیت های ارزشمند آنها به ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که مردم با آن بسیار سر و کار دارند.

وی اضافه نمود: در کنار حمایت از همه دستگاه های خدمتگزار، نگاه ما به وزارت بهداشت و درمان، که مجری طرح جامع سلامت است، نگاهی ویژه خواهد بود چراکه معتقدیم جامعه ای که از بهداشت و سلامت کافی برخوردار باشد جامعه ای آرمانی به شمار می رود.

رئیس رسانه ملی بهداشت را موضوعی کلیدی در جامعه دانست و تاکید نمود: رسانه ملی در برنامه های خود اهتمام ویژه ای به پرداختن به این موضوع دارد و راه اندازی شبکه های 24 ساعته رادیویی و تلویزیونی سلامت و اختصاص بخش های مهمی از برنامه های اجتماعی در شبکه های مختلف، به مقوله بهداشت نشان از این نگاه سلامت محور است.

عسکری همچنین از توجه ویژه رسانه ملی به فراوری برنامه هایی برای آموزش سلامت و تغذیه مادران اطلاع داد و اضافه نمود: مادران سکاندار سلامت جامعه هستند و برنامه ریزی ما روی آموزش مادران بطور جدی در حال پیگیری است.

رئیس رسانه ملی یادآور شد: باید به وسیله رسانه به جامعه آموزش داد که به سلامت خود توجه بیشتری نمایند.

وی توضیح داد: به همین علت نیز در شبکه های مختلف علاوه بر دو شبکه ویژه سلامت، بسته های متعدد پیغام در قالب های متنوع تهیه می گردد تا در عرصه سلامت آگاهی بخشی مناسبی به مردم انجام گردد.

عسکری با تاکید بر اقدامات بزرگی که در حوزه سلامت برای مردم اجرا شده، نقد سازنده را ابزاری برای اجرای عدالت دانست و اضافه نمود: اگر نقد در جای خود با ظرافت و هوشمندانه مطرح گردد و هدف تخریب نباشد، بی شک اثرگذار خواهد بود و منافع آن به مردم خواهد رسید.

رئیس رسانه ملی با اعلام آمادگی سازمان صدا و سیما برای انعکاس خدمات مفید و موثر در حوزه های مختلف خدمت رسانی به مردم گفت: اگر در جایی از یک کاستی انتقاد می گردد، صرفاً برای رفع کردن آن است و قصد تخریب وجود ندارد.

وی اضافه نمود: نقد رسانه نسبت به بعضی سیاست ها مبتنی بر نقد منصفانه و سازنده است و لذا آمادگی داریم اگر جای اشکالی وجود دارد آن را رفع کنیم.

عسکری گفت: من نیز نقدهای مربوط به رسانه ملی را مطالعه می کنم و اگر منصفانه و با رویکرد سازنده باشد، آن را به مدیران ارجاع می دهم که به آن توجه نمایند چون چنین نقدهایی را سازنده می دانم.

وی تبلیغ برای توسعه گردشگری سلامت را از جمله موضوعات همکاری صدا و سیما و وزارت بهداشت عنوان نمود و اضافه نمود: کشورهای همسایه هیچ یک به اندازه ایران در حوزه سلامت پیشرفت نکردند و ما می توانیم با تبلیغ توانمندی های حوزه سلامت و بهداشت، به ویژه در شبکه های برون مرزی، حوزه گردشگری سلامت را فعال تر کنیم که به نوعی بازار یابی موثری در این زمینه خواهد بود.

رئیس رسانه ملی در سرانجام آمادگی سازمان صدا و سیما را برای تقسیم وظایف و همکاری در جهت آموزش سلامت عمومی با وزارت بهداشت گفت.

به گزارش وزارت بهداشت - در سرانجام این جلسه مقرر شد تا شورای عالی سلامت سازمان صدا و سیما با همکاری وزارت بهداشت تشکیل گردد و همچنین تفاهم نامه ای میان دو طرف به امضا برسد.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 864

به "بازار یابی پزشکی ایران در شبکه های برون مرزی، آموزش مادران بیشتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار یابی پزشکی ایران در شبکه های برون مرزی، آموزش مادران بیشتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید