این 4 میوه در رژیم لاغری معجزه می نمایند

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران : میوه هایی که سرشار از فیبر، ویتامین و مواد غذایی ضروری هستند یکی از برترین خوراکی ها برای مصرف هنگام رژیم غذایی هستند.

این 4 میوه در رژیم لاغری معجزه می نمایند

به گزارش به نقل از بهداشت نیوز، میوه هایی که سرشار از فیبر، ویتامین و مواد غذایی ضروری هستند یکی از برترین خوراکی ها برای مصرف هنگام رژیم غذایی هستند. فیبر موجود در میوه باعث می گردد که شما احساس سیری کنید و فروکتوز آن باعث می گردد حس رضایت از مصرف شیرینی در شما ایجاد گردد. همه میوه ها برای این کار مفید هستند، اما مصرف بعضی از میوه ها برای زمانی که قصد کاهش وزن دارید مناسب تر است:

1- سیب

با چهار گرم فیبر و 95 کالری در هر سیب، این میوه یکی از برترین ها برای کاهش وزن است. به خاطر اینکه زمان خوردن آن زیاد است و این میوه سرشار از فیبر است، خوردن آن احساس رضایت زیادی در افراد ایجاد می گردد. تحقیقات زیادی هم نشان دادند که سیب می تواند به کاهش وزن یاری کند.

2- موز

برخلاف تصور معروف، موز باعث چاقی نمی گردد. قطعا این میوه کالری بیشتری از دیگر میوه ها دارد، اما از سویی پر از مواد غذایی مفید است. موزها سرشار از پتاسیم، منیزیم، منگنز، فیبر، ویتامین و آنتی اکسیدان هستند. بعلاوه مصرف روزانه موز می تواند به کنترل اندازه فشار خون بدن یاری کند و بعلاوه برای شما در مدیریت وزن مفید باشد.

3- انواع توت

توت های مختلف به اسم نیروگاه مواد غذایی شناخته می شوند، آن ها کالری کمی دارند و از سویی پر از ویتامین و آنتی اکسیدان هستند. برای مثال در 152 گرم توت فرنگی 50 کالری وجود دارد. شما می توانید از این میوه ها برای عصرانه بهره ببرید.

4- پرتقال

این میوه پر از ویتامین سی و فیبر است و اندازه کالری کمی در آن وجود دارد. یک پرتقال شامل 45 کالری است، پس هنگام خوردن آن نگران وزنتان نباشید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1801

به "این 4 میوه در رژیم لاغری معجزه می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 4 میوه در رژیم لاغری معجزه می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید