این گروه از متقاضیان خرید خودرو فقط 8 روز برای واریز وجه فرصت دارند ، مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل

به گزارش مجله هدیه، برای متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش اول اولویت پاییز 1402 (تحویل در مهر ماه) را کسب نموده اند، از امروز (چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه) به مدت هشت روز (تا روز چهارشنبه هفته آینده 3 خرداد ماه) امکان واریز وجه فراهم شده تا مبلغ پیش پرداخت را واریز نمایند.

این گروه از متقاضیان خرید خودرو فقط 8 روز برای واریز وجه فرصت دارند ، مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل

به گزارش خبرنگاران، متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها به وسیله سامانه یکپارچه ثبت نام نموده و اسامی آن ها به عنوان بخش اول اولویت پاییز 1402 به گروه صنعتی ایران خودرو اعلام و به وسیله این گروه صنعتی، پیامک ارسال شده است، می توانند از امروز تا چهارشنبه هفته آینده (سوم خرداد ماه) برای واریز وجه پیش پرداخت خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام نمایند.

اولویت های اعلامی، مجاز به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان پذیر نیست.

متقاضیان می بایست به منظور خرید محصولات ایران خودرو صرفاً به وسیله سامانه ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام نمایند و از ثبت نام در سایت های غیر معتبر و با نشانی های مشابه، پرهیز نمایند.

براساس آن چه اعلام شده، سند خودرو یکسال در رهن شرکت خواهد بود، انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش حواله خودرو بصورت وکالتی ممنوع است و در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو در موعد مشخص شده، ثبت نام کان لم یکن تلقی می گردد. ضمن اینکه در صورت انصراف مشتری یا مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی، در هر مرحله پیش از تحویل خودرو، ثبت نام لغو و وجه مشتری ظرف مدت 20 روز مسترد می گردد.

همانطور که اشاره شد، مجدد تاکید می گردد که قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل خواهد بود؛ فرد منتخب در حال حاضر بایستی مبلغ پیش پرداخت علی الحساب را مطابق بخشنامه به وسیله سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز کند؛ الباقی وجه خودرو پس از مشخص نهایی در زمان ارسال دعوتنامه و با لحاظ هزینه های قانونی مشخص و دریافت می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1402 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2291

به "این گروه از متقاضیان خرید خودرو فقط 8 روز برای واریز وجه فرصت دارند ، مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گروه از متقاضیان خرید خودرو فقط 8 روز برای واریز وجه فرصت دارند ، مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید