افشاگری مقام دولتی از اقدام خودروسازان در جهت التهاب بازار !

به گزارش مجله هدیه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره اقدامی از سوی خودروسازان در جهت التهاب بازار این صنعت سخن گفت.

افشاگری مقام دولتی از اقدام خودروسازان در جهت التهاب بازار !

به گزارش، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خودروسازان به بهانه های واهی خودرو ها را در پارکینگ ها نگهداری می نمایند که این خود به ملتهب شدن بازار این صنعت یاری می نماید، گفت: انبار هزاران خودرو در پارکینگ شرکت های ایران خودرو و سایپا به بهانه کمبود قطعه در حالی که این خودرو ها تنها دستمال کاغذی، آئینه و .. ندارند، نشاندهنده ضعف و نا توانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اعمال نظارت و وظایف قانونی خود است.

:

وی ضمن انتقاد از مدیریت بازار خودرو از سوی دستگاه های متولی، ادامه داد: بازار خودرو در دست دلالان و واسطه هایی است که تنها به دنبال منافع نامشروع خود هستند که ضروریست برای ساماندهی این بازار دست واسطه ها را از بازار خودرو کوتاه کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه بعضی از مدیران در این صنعت نیز مجری دستور های همین دلالان و واسطه ها هستند، ادامه داد: متاسفانه وزارت صنعت، معدن و تجارت صرفا نظاره گر و تماشاگر است و اقدام موثری برای ساماندهی و کاهش قیمت خودرو انجام نمی دهد.

حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه ضروری است تا وزارت صنعت و معدن در جهت ساماندهی بازار خودرو برنامه مناسب ارائه و اقدام لازم را انجام دهد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با طرح این سوال که معین قیمت خودرو با کدام شاخص منطقی و علمی در کشور صورت می گیرد؟ گفت: سوال که پیش می آید این است که نقش نظارتی و حاکمیتی وزارت صمت در معین قیمت خودرو چیست؟ که شاهد چنین وضعیت آشفته ای در این بازار هستیم.

منبع:تسنیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 225

به "افشاگری مقام دولتی از اقدام خودروسازان در جهت التهاب بازار !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری مقام دولتی از اقدام خودروسازان در جهت التهاب بازار !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید