افزایش اعتبارات نوسازی مدارس در لایحه پیشنهادی بودجه 99

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران/سمنان معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از افزایش اعتبارات این سازمان در لایحه پیشنهادی بودجه سال 99 به مجلس شورای اسلامی خبرداد.

افزایش اعتبارات نوسازی مدارس در لایحه پیشنهادی بودجه 99

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

مهرالله رخشانی مهر در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: با حمایت دولت اعتبارات پیشنهادی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای احداث،مقاوم سازی و نوسازی مدارس کشور افزایش یافت

وی ادامه داد: در بودجه سال گذشته اعتبار سازمان نوسازی مدارس در کشور پنج هزار و 400 میلیارد ریال بود که این رقم در بودجه سال 98 به 28 هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: 30 درصد مدارس کشور تخریبی یا نیازمند مقاوم سازی است .

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در استان سمنان اظهار داشت: برطرف مسائل زیرساختی در بخش های مختلف آموزشی استان در دستور کار است و با هم افزایی دستگاه های اجرایی این طرح مهم ملی در گام اجرایی قرار می گیرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به اقدامات اجرا شده در حوزه تجهیز امکانات آموزشی در مدارس کشور اشاره نمود و اضافه کرد: بخاری های غیراستاندارد از مدارس کشور جمع آوری می شوند.

آشناگر استاندار سمنان نیز در دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور،گفت: تمام زیرساخت های لازم برای تحقق اهداف سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در استان سمنان وجود دارد.

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در استان اضافه کرد: استان سمنان اگرچه کیفیت آموزشی بالایی دارد اما امکانات اموزشی مناسبی ندارد.

استاندار سمنان با اشاره به رانش زمین در حسین آباد کالپوش اظهار کرد:در ابتدای سال و پس از بارندگی های شدید و رانش زمین در حسین آباد کالپوش، مدارس این منطقه دچار مشکل شد که امیدواریم با حمایت این سازمان شاهد برطرف مسائل فیزیکی مدارس در این بخش باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 560

به "افزایش اعتبارات نوسازی مدارس در لایحه پیشنهادی بودجه 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش اعتبارات نوسازی مدارس در لایحه پیشنهادی بودجه 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید