اختلاس مشاور سابق ترامپ؛ پول هایی که از ساخت دیوار مکزیک به جیب زد

به گزارش مجله هدیه، مشاور و استراتژیست سابق ترامپ همواره شعار می داد که از سیاست رهبران آمریکا برای ساخت دیوار مرزی حمایت می نماید، ولی در پس پرده پول های جمع شده را به جیب می زد.

اختلاس مشاور سابق ترامپ؛ پول هایی که از ساخت دیوار مکزیک به جیب زد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، دیروز پنجشنبه استیو بنون که زمانی مشاور ارشد کاخ سفید بود، به ظن اختلاس از وجوه اهدایی مردم برای ساخت دیوار مرزی در جنوب آمریکا بازداشت شد.

او که یکی از افراد نژادپرست جناح راست افراطی است و از فسیل های عقائد جنگ سرد محسوب می گردد، همواره شعار می داد که از سیاست رهبران آمریکا برای ساخت دیوار مرزی حمایت می نماید، ولی در پس پرده پول های جمع شده را به جیب خود می زد. این رویداد به طرز مضحکی ثابت می نماید که بعضی سیاستبازان آمریکا چه اهداف زشتی از شعارها و اقدامات خود دارند. آنها با اختلاس و دزدی منافع کشور و مردم خود، تنها به اهداف و جاه طلبی های خود فکر می نمایند.

این افراد با ذهنی سرشار از عقائد جنگ سرد، مشغول تحریک به رویارویی در سراسر دنیا هستند و اصولاً منافع آمریکا اهمیتی برایشان ندارد. آنها با سرگرم کردن مردم به بازی چین ستیزی و تحریک به خصومت و دشمنی، تنها به منافع و اهداف خود فکر می نمایند. سیاست چین ستیزی دولت آمریکا را اگر چنین افرادی تنظیم نموده باشند، روشن است که به بهای سنگین رفاه همه مردم آمریکا و کلیت آمریکا تمام خواهد شد.

مقامات ارشد چین همواره تاکید می نمایند که روابط چین و آمریکا نه تنها به سود مردم دو کشور، بلکه به سود صلح، ثبات و توسعه دنیا است. آنها خاطر نشان می نمایند که حفاظت از روابط دو کشور و پایداری آن، همانقدر که به صداقت چین، به صداقت آمریکا هم احتیاج دارد. این مقامات هشدار می دهند که شمار اندکی از سیاستبازان آمریکا هرگز نباید اجازه داشته باشند روابط چین و آمریکا را به خاطر منافع خود، به شرایط بسیار خطرناکی برسانند.

اکنون با بازداشت شدن بنون، آن گروه از سیاستبازان آمریکا که در خلاف جهت تاریخ حرکت می نمایند، باید بیدار شوند؛ و اگر کورکورانه به راستا اشتباه خود ادامه دهند، زنگ مرگ سیاسی برای آنها هم به صدا در خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1250

به "اختلاس مشاور سابق ترامپ؛ پول هایی که از ساخت دیوار مکزیک به جیب زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاس مشاور سابق ترامپ؛ پول هایی که از ساخت دیوار مکزیک به جیب زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید