آلمان مبارزه با تندروی راست های افراطی را تشدید می نماید

به گزارش مجله هدیه، وزیر کشور آلمان در پی حوادث مرتبط با افراط گرایی در امسال میلادی گفت، آلمان مبارزه خود را علیه افراطگرایی جناح راستگرا افزایش خواهد داد.

آلمان مبارزه با تندروی راست های افراطی را تشدید می نماید

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری آناتولی، هورشت زیهوفر، وزیر کشور آلمان در نشستی خبری در معرفی اقدامات تازه آلمان در مقابله با افراطگرایی گفت: آلمان باید در مبارزه علیه راست گرایی افراطی فعال تر گردد.

وی همچنین اضافه کرد، صدها شغل در نیروی پلیس و سرویس اطلاعات داخلی برای مبارزه با راستگرایی افراطی به وجود خواهد آمد. هورشت زیهوفر در ادامه اضافه کرد: مبارزه ای موثر، قابل توجه و موفقیت آمیز علیه راستگرایی افراطی فقط توسط مسئولین و در صورتی عملی می گردد که ما به طور قابل ملاحظه ای تعداد کارکنان آن ها را افزایش دهیم.

به گفته مسئولان آلمانی، حداقل 12 هزار تن در این کشور هستند که احتمالا اقدامات خشونت آمیزی در زمینه راست افراطی انجام داده اند. اظهارات زیهوفر در پی موج بی سابقه ای از بیگانه هراسی و حملات اسلام هراسانه و نژادپرستانه در آلمان مطرح شده است.

آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان در اوایل ماه جاری اظهار کرد: ما شاهد یک نژادپرستی نگران کننده، تعصب در حال افزایش و موجی از جنایات ناشی از نفرت هستیم.

آلمان در سال های اخیر شاهد افزایش جنایت های برخاسته از نفرت نسبت به مسلمانان بوده که توسط پروپاگاندای نفرت از سوی احزاب راست افراطی برانگیخته شده است. در سال گذشته میلادی پلیس 813 جرم ناشی از تنفر نسبت به مسلمانان از جمله توهین های کلامی، نامه های تهدیدآمیز و حمله های فیزیکی را ثبت نموده که این اقدامات منجر به زخمی شدن حداقل 54 مسلمان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 688

به "آلمان مبارزه با تندروی راست های افراطی را تشدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان مبارزه با تندروی راست های افراطی را تشدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید