گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سفیر ایران در اندونزی: زلزله تأثیری روی بازی های پاراآسیایی ندارد، ایرانی ها در جزایر مختلف پراکنده هستند

به گزارش مجله هدیه، ولی الله محمدی نصرآبادی، سفیر ایران در اندونزی تأکید کرد که جزیره زلزله خیز در این کشور دو ساعت تا جاکارتا فاصله دارد و تأثیری روی بازی های پاراآسیایی نخواهد داشت.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سفیر ایران در اندونزی: زلزله تأثیری روی بازی های پاراآسیایی ندارد، ایرانی ها در جزایر مختلف پراکنده هستند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ولی الله محمدی نصرآبادی، سفیر ایران در اندونزی در مورد برنامه ریزی های سفارت برای بازی های پاراآسیایی گفت: برای بازی هایی که پیش رو داریم، مقدماتی باید صورت بگیرد. در یکی دو ماه اخیر دوستانی از کمیته ملی پارالمپیک برای همانگی کارها به اینجا آمدند و سفارت هم با توجه به آشنایی از محیط و مسئولان مربوطه، در کنار کمیته ملی پارالمپیک بود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه مذاکرات خوبی با مسئولان برگزار کننده بازی ها داشتیم. همه چیز طبق برنامه پیش رفت و هتل ها و دهکده بازی ها برای اسکان کاروان ایران رزرو شد. کارهایی که لازم بود انجام شد تا زمانی که ورزشکاران ایران به اینجا می آیند، بدون دغدغه به محل استراحت خود بفرایند و سپس راهی مسابقات شوند تا ان شاالله با دستاورد خوبی به ایران بازگردند.

سفیر ایران در اندونزی در پاسخ به این سؤال که چه تعداد ایرانی در جاکارتا حضور دارند و آیا برای حمایت از ورزشکاران ایران ساماندهی شده اند یا نه، گفت: متأسفانه می توانم بگویم ایرانی زیادی در اندونزی نیست. برخلاف اینکه ایرانی های زیادی در مالزی هستند، اما در اندونزی این شرایط وجود ندارد. ایرانی ها در جزیره های مختلف نیز پراکنده هستند، اما همانطور که در زمان برگزاری بازی های آسیایی شرایطی را فراهم کردیم تا دوستان ایرانی برای تشویق ورزشکاران کشورمان در محل مسابقات حاضر شوند، امیدوارم در این بازی ها نیز این اتفاق رقم بخورد.

محمدی نصرآبادی در پاسخ به این سؤال که زلزله های اخیر در اندونزی آیا تأثیری در فرایند برگزاری بازی های در شهر جاکارتا دارد یا نه، توضیح داد: خیر، زلزله در جزیره ای است که دو ساعت پرواز تا جاکارتا دارد و مسئله ای ایجاد نمی کند.

سفیر ایران در اندونزی درباره اینکه بازی های پاراآسیایی جدا از ابعاد ورزشی، بعد حمایتی هم دارد و این اتفاق چقدر می تواند روی روحیه ورزشکاران معلول ایجاد کند، گفت: به هر صورت وقتی یک معلولی با کوشش خود می تواند نامش را در جامعه به عنوان ورزشکار پیروز عرضه و خودش را در سطح آسیا مطرح کند، امید زیادی بین جامعه ایجاد می گردد. این مسئله در بین جامعه معلولان نیز اثربخشی زیادی دارد تا آنها برای ورزش کردن تشویق شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 679

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سفیر ایران در اندونزی: زلزله تأثیری روی بازی های پاراآسیایی ندارد، ایرانی ها در جزایر مختلف پراکنده هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سفیر ایران در اندونزی: زلزله تأثیری روی بازی های پاراآسیایی ندارد، ایرانی ها در جزایر مختلف پراکنده هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید