کوچک کردن طبیعی بینی تنها با یک زنجبیل

به گزارش مجله هدیه، کوچک شدن بینی با زنجبیل یکی از راه های موثر برای بینی های گوشتی است. این راه دستورالعمل خاص خود را دارد که باید درست انجام گردد.

کوچک کردن طبیعی بینی تنها با یک زنجبیل

بسیاری از مردم، از فرم بینی خود ناراضی هستند و دوست دارند که بینیشان خوش فرم باشد به همین علت به جراحی بینی روی می آورند که خود دارای عوارض بسیار زیادی است. بعلاوه روش های جراحی برای بینی های گوشتی خیلی موثر نیست. کوچک کردن بینی با زنجبیل، یکی از راهکار های خانگی برای کوچک کردن بینی های گوشتی است که هیچ گونه عارضه ای ندارد. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع کوچک کردن بینی با زنجبیل می پردازیم.

کوچک شدن بینی با زنجبیل

برای کوچک شدن بینی با زنجبیل، باید دستورالعمل های ذیل را به دقت انجام دهید تا تاثیر این روش را ببینید.

  • اولین روش این است که زنجبیل را به اندازه لازم با آب مخلوط نموده و بگذارید تا به حالت خمیر در آید، سپس این خمیر را روی بینی تان قرار دهید. این خمیر را به مدت پانزده دقیقه بر روی بینی بگذارید و سپس پاک کنید. اگر به زنجبیل حساسیت دارید یا پس از اینکه خمیر زنجبیل را بر روی بینی خود قرار دادید، دچار سوزش شدید، سریعا بینی خود را بشویید و این کار را دیگر تکرار نکنید. اگر در پی برجسته کردن لب خود بدون عوارض هستید به مطلب لب های خود را در خانه با مواد طبیعی برجسته کنید مراجعه کنید.
  • دومین روش این است که از مخلوط سرکه سیب و خمیر دندان و زنجبیل برای کوچکتر شدن بینی استفاده نمایید. برای اینکار باید به اندازه یک پیمانه چای خوری خمیردندان را با یک پیمانه چای خوری زنجبیل و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب مخلوط نمایید. قبل از اینکه این مخلوط را بر روی بینی خود قرار دهید، ابتدا بینی خود را با آب و صابون خیلی تمیز بشویید، سپس این مخلوط را بر روی بینی خود قرار دهید. این مخلوط را به مدت سی دقیقه بر روی بینی خود گذاشته و سپس بشویید. اگر پس از شست وشوی بینی خود، دارای احساس خشکی در این قسمت شدید، باید با کرم های مرطوب کننده این قسمت را مرطوب کنید. اگر از این روش هر روز مرتب استفاده کیند پس از گذشت ده روز خودتان متوجه تغییراتی در بینی خود می شوید و کوچک شدن بینی تان را احساس می کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب با چند حرکت ساده چروک پیشانی خود را از بین ببرید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2149

به "کوچک کردن طبیعی بینی تنها با یک زنجبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچک کردن طبیعی بینی تنها با یک زنجبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید