یاری دومیلیارد دلاری موسس آمازون به نیازمندان ، جف بیزوس از بی خانمان ها و اهالی جوامع تهیدست حمایت خواهد نمود

به گزارش مجله هدیه، جف بیزوس تصمیم گرفته صندوق دو میلیاردی ویژه ای را برای حمایت از افراد نیازمند افتتاح کند. این صندوق اهدافی بلندمدت و ویژه دارد.

یاری دومیلیارد دلاری موسس آمازون به نیازمندان ، جف بیزوس از بی خانمان ها و اهالی جوامع تهیدست حمایت خواهد نمود

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، جف بیزوس مدیر عامل آمازون، این صندوق به کمپین های حمایت از بی خانمان ها یاری می نماید و یک شبکه جدیدمالی را در جوامع کم عایدی ایجاد می نماید.

این صندوق در دو حوزه اصلی تمرکز خواهد نمود: صندوق پرداخت روزانه برای حمایت ازخانواده های بی خانمان و صندوق مالی حمایتی از جوامع کم درامد.بیزوس در این خصوص گفت: صندوق های دانشگاهی ما نیز به زودی یک سازمان مستقل برای حمایت از بانوان ایجاد خواهد نمود.

بیزوس برای نخستین بار در ماه ژوئن گذشته، ایده های بشردوستانه منحصر به فردی را در توییتر عنوان کرد.

اکنون او در یک پیغام توییتری اعلام نموده که ایده خود را عملی خواهد نمود.جف بیزوس ثروتی افسانه ای دارد. او 164 میلیارد دلار ثروت دارد که نسبت به سال گذشته 64.7 میلیارد دلار رشد داشته و در شرایطی ایده آل واقع شده است.

با توجه به این که جف بیزوس تنها 54 سال دارد از دید بعضی از کارشناسان بازار زمان زیادی برای راهنمایی بازار فناوری در اختیار دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2228

به "یاری دومیلیارد دلاری موسس آمازون به نیازمندان ، جف بیزوس از بی خانمان ها و اهالی جوامع تهیدست حمایت خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری دومیلیارد دلاری موسس آمازون به نیازمندان ، جف بیزوس از بی خانمان ها و اهالی جوامع تهیدست حمایت خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید