کمبود تجهیزات هلال احمر شدیدتر از قبل ، آمادگی 50 درصدی هلال احمر برای مقابله با بحران

به گزارش مجله هدیه، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به کمبود های اقلام 16 گانه امدادی گفت: در حال حاضر برای مواجهه با بحران های احتمالی، از آمادگی 50 درصد برخورداریم.

کمبود تجهیزات هلال احمر شدیدتر از قبل ، آمادگی 50 درصدی هلال احمر برای مقابله با بحران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خانه ملت، کریم همتی در مورد شرایط انبار ها و کمبود های موجود در تجهیزات و پشتیبانی امدادی هلال احمر توضیح داد: کمبود اقلام موجود در انبار ها تا حدودی از گذشته شدیدتر شده بود، اما خوشبختانه با یاری های رئیس جمهور بیش از 50 درصد سقف مورد احتیاج تامین شده است.

وی ادامه داد:رئیس سازمان برنامه و بودجه هم برای تخصیص بودجه جهت تامین مابقی کمبود ها به ما قول داده اند، با توجه به زمان بر بودن فرایند خرید اقلام ضروری و تجهیزات امدادی و انتقال به انبارها، اعتبارات مذکور باید تا موعد مقرر تامین گردد از این جهت برای مواجهه با حوادث و بحران ها از آمادگی 50 درصدی برخوردار هستیم.

همتی با اشاره به کمبود های اقلام 16 گانه امدادی در هلال احمر توضیح داد: بیشتر کمبود ها در همین بخش اقلام 16 گانه امدادی است و در زمینه تجهیزات پشتیبانی کمبودی نداریم. البته برای بازآمدسازی (اورهال) 8 بالگرد زمین گیر شده به بودجه احتیاج داریم که امیدواریم تامین گردد. از طرفی برای خرید خودرو های امدادی هلال احمر هم اعتباراتی به مجموعه ما داده شده و از این بابت مسئله ای نداریم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1414

به "کمبود تجهیزات هلال احمر شدیدتر از قبل ، آمادگی 50 درصدی هلال احمر برای مقابله با بحران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود تجهیزات هلال احمر شدیدتر از قبل ، آمادگی 50 درصدی هلال احمر برای مقابله با بحران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید