برترین انتخاب برای افراد تجملی و سخت پسند : هتل آتلانتیس دبی

به گزارش مجله هدیه، اگر در پی برترین هتل خاورمیانه هستید صد در صد تنها انتخاب شما می تواند هتلی 5 ستاره ساخته شده در جزیره مصنوعی نخل دبی به نام هتل آتلانتیس دبی باشد که به هیچ عنوان با هتل های دیگر قابل مقایسه نمی باشد . این هتل به غیر از امکانات بی نظیری که در خود هتل برای میهمانانش فراهم نموده است برای داشتن یک روز مهیج در بیرون هتل نیز میهمانان را به تماشا آکواریومی بی نظیر و بزرگ زیر آب ، شنا با دلفین ها و در نهایت سرگرمی در بزرگترین پارک آبی جهان نیز دعوت می نماید . برای آشنایی بیشتر با این هتل خوب است بدانید که در بدو ورود ستون های نمادین و سقفه های بی نظیر زیبا که کار شده و تزیین شده اند و بلافاصله در مقابل خود آکواریوم بزرگی که در آن ماهی ها ، کوسه ماهی ها و سفره ماهی ها شنا می نمایند را می بینید و به گونه ای جذب آن می شوید که ممکن است چند دقیقه ای خود را فراموش کنید ، سپس به سراغ پذیرش رفته و کلید اتاق های از قبل رزرو شده خود را می گیرید و به سمت اتاق ها و سوئیت های هتل می روید . از بزرگترین مزیت این اتاق ها چشم اندازشان به سمت افق های جزیره پالم و سوئیت ها موزیک تمام وقت امواج دریا است که به صورت زنده همواره در سوئیت ها در جریان هستند.

برترین انتخاب برای افراد تجملی و سخت پسند : هتل آتلانتیس دبی

در خصوص اتاق های بی نظیر هتل آتلانتیس بیشتر بدانید

به طور کلی اتاق های این هتل به غیر از طراحی و دیزاین بی نظیری که دارند دارای منظره بی نظیری هستند که هر کدام با دیگری متفاوت بوده و دارای امکانات خاص و تکمیلی هستند که البه تا حدودی از این امکانات به میهمانان نیز بستگی دارد پس اینگونه می توان گفت که اتاق ها به چند دسته که به توضیح زیر هستند تقسیم می شوند :

1- اتاق های مهمانِ لوکس / Palm Beach Deluxe Guest Room

یکی از برترین اتاق های هتل با منظره دریای پالم دبی که محبوب تمامی مشتریان است اتاق های مهمان لوکس است که همانطور که از نامش پیداست بسیار مجلل بوده و بیشتر برای افراد خاص است . این اتاق ها با متراژ های 45 الی 47 متر برای دو بزرگسال و یک کودک الی دو کودک تعبیه شده اند که یکی از برترین خدمات آن ها ماساژ می باشد . شما برای هر شب اقامت در این اتاق ها باید 693 دلار را بپردازید .

2- اتاق های لوکس / Deluxe Guest Room

اتاق های لوکس نیز کاملا مشابه با اتاق های میهمان لوکس با همان خدمات ماساژ و با متراژ 45 الی 47 هستند که برای دو بزرگسال و یک کودک الی دو کودک تعبیه شده اند و همینطور دارای منظرهی بی نظیر رو به دریای پالم هستند و می توان تنها تفاوتی که برای این دو اتاق ها قائل شد هزینه هر شب اقامت در آن ها است که اتاق های لوکس برای هر شب اقامت از شما 793 دلار نیز می گیرند .

3- اتاق های امپراطوری / The Imperial Club Room

اتاق های امپراطوری همان طور که از نامشان پیداست دارای امکانات بیشتری به نست اتاق های لوکس و میهمان هستند و همینطور دارای ظرفیت بیشتری بوده به گونه ای که برای 4 نفر به طور کلی طراحی شده اند یعنی یا دو بزرگسال و دو کودک و یا سه بزرگسال و یک کودک . شما با اقامت در این اتاق به ازای هر شب اقامت باید 893 دلار بدهید که این مبلغ با خدمات و سرویس های 24 ساعته شخصی ، ماساژ رایگان در اتاق ها ، دسترسی مستقیم به پارک آبی همراه است . خوب است بدانید که این اتاق ها با تمام خدماتشان دارای سادگی خاصی هستند که لوکس بودن را هم نیز حفظ نموده اند .

سوییت های هتل آتلانتیس دبی

اگر علاقه مند به اقامت در سوئیت ها هستید باید بگوییم که سوییت های هتل در خارج از دیوار های هتل در باشگاهی لوکس و بی نظیر به نام امپراطور قرار دارند که دارای امکانات کاملا تکمیل و فشرده به همراه خدمات سفارشی هستند که در نهایت برای شما اقامتی رویایی را فراهم می آورند . مبلغی که برای هر شب اقامت در این سوئیت ها باید بپردازید بر اساس نرخ بین المللی معین می گردد و متغیر است . سوئیت های این باشگاه در انواع مختلفی هستند که به توضیح زیر است :

1- سوییت های مخصوص هیئت رئیسه / Executive Club Suite

سوئیت های مخصوص هیئت رئیسه همانطور که از نامش پیداست بسیار مجلل بوده و مانند یک خانه لوکس با متراژ 101 متر مربع می باشند که کاملا فضا خواب را در آن ها از فضای کاری جدا نموده اند و همینطور دارای ویوو بی نظیری به سمت دریای پالم و زمین گلف دارند که بسیار آرامبخش نیز است . با توجه به متراژی که این سوئیت ها دارند برای 6 نفر مناسب هستند یعنی 4 بزرگسال و دو کودک . جزو خدمات رایگانی که بر روی این سوئیت ها همواره ارائه می شوند ماساژ به صورت رایگان است و شما برای تمامی این امکانات باید برای هر شب اقامت 1.563 دلار را بپردازید .

2- سوییت های شاهانه / Regal Club Suite

سوئیت های شاهانه بسیار بزرگتر هستند و دارای متراژی برابر با 164 متر مربع می باشند اما همچنان تنها برای 6 نفر تعبیه شده اند . شما با اقامت در این سوئیت ها با وجود منظره های زیبایی که رو به دریای پالم و زمین گلف دارد و همینطور دکوراسیون بسیار لوکس با رنگ های گرم داخل اتاق بسیار سرشار از روحیه و نشاط در طول روز خواهید شد . همینطور این سوئیت ها دارای خرمات رایگان ماساژ نیز هستند و در نهایت باید برای هر شب اقامت در این سوئیت ها شما شبی 1.778 دلار را نیز بپردازید .

3- سوییت های بالکن دار / Terrace Club Suite

سوئیت هایی هستند که برای افرادی که علاقه مند به حمام آفتاب می باشند مناسب است چرا که دارای بالکنی بزرگ به همراه منظرهی رو به دریای پالم و خلیج فارس هستند . این سوئیت ها با متراژ 94 متر مربع برای 5 نفر تعبیه شده اند و دارای خدمات ماساژ رایگان نیز می باشند از این رو برای هر شب اقامت در این سوئیت های بالکن دار باید 2.193 دلار را بپردازید .

4- سوییت های زیر آب / Underwater Suites

اگر رویای زندگی در زیر آب و تماشا شهر تاریخی آتلانتیس را دارید مطمئن باشید با 2.460 دلار به ازای هر شب اقامت می توانید آن را محقق کنید . چراکه این هتل با ساختن سوئیت هایی در زیر آب با متراژ 165 متر مربع برای 4 نفر ((دو بزرگسال و دو کودک)) سعی داشته تا رویایی این افراد را با شبیه سازی به حقیقت تبدیل کنه به گونه ای که با هر صبحی که از خواب بلند می شوید با منظرهی از اقیانوس بی انتها و هزاران جانور دریایی رو به رو شوید و حتی در زمانیکه در وان حمام در حال ریلکسیشن هستید خود را در میان 65 هزار جانور دریای پالم ببینید . این سوئیت های زیر دریا دارای خدمات ماساژ رایگان هم نیز می باشند و در نهایت پس از انتها اقامتتان تجربه ای فراموش نشدنی را برایتان به ارمغان می آورند .

5- سوییت های بزرگ هتل آتلانتیس دبی / Grand Atlantis Suite

در نهایت بی نطیر ترین سوئیت این هتل با متراژ 429 متر مربع برای 4 نفر دارای منظرهی 360 درجه بوده و به تمام جهات هتل نیز دید دارد و شما بی نظیر ترین تجربه خود را می توانید در این سوئیت های مجلل داشته باشید که فضای داخل آن ها با رنگ های طلایی دیزاین شده اند و شما باید برای اقامت در این سوئیت های منحصر به فرد برای هر شب اقامت 7.625 دلار را بپردازید .

6- سوییت های سلطنتی / Royal Bridge Suite

اگر رویایی فراتر از سوئیت های با دید 360 درجه ای دارید می توانید سوئیت های بی نظیر و وصف ناپذیر سلطنتی را با پرداخت 9.125 دلار برای هر شب اقامت انتخاب کنید . متراژ این سوئیت ها بی نظیر بی میزان بزرگ بوده و دارای 924 متر مربع با سه اتاق نیز می باشد که برای 6 بزرگسال و سه کودک مجموعا 9 نفر تعبیه شده است . یکی از ویژگی های خاص این سوئیت دارا بودن میز نهارخوری 16 نفری آن است که در اتاق نشیمن قرار داده شده است .

7- سوییت های ریاست جمهوری / Presidential Suite

سوئیت هایی دیگر نیز مخصوص ریاست جمهوری وجود دارند که بسیار بی نظیر و منحصر به فرد بوده و دائما دارای پرسنلی آماده به خدمت است تا احتیاج های افراد را رفع کند . افراد باید برای هر شب اقامت در این سوئیت با دیزاین فوق العاده 220 متر مربعی لوکس که برای 4 نفر دو بزرگسال و دو کودک تعبیه شده است 9.125 دلار را بپردازند . یکی از شاخصه هایی که این سوئیت را از بقیه جدا می نماید ویوو بی نظیرش است که با هیچ کدام از سوئیت ها قابل قیاس نیز نمی باشد .

امکانات موجود در هتل آتلانتیس دبی

از دیگر امکانات موجود در هتل می توان به 20 رستوران ، سرویس کامل ماساژ و آبگرم ، ساحل خصوصی ، 1539 اتاق ، 3 کافی شاپ و استفاده رایگان از بزرگترین پارک آبی خاورمیانه نیز اشاره نمود .

سرگرمیات موجود در هتل آتلانتیس دبی

1- شنا کردن به همراه دلفین ها

یکی از سرگرمیات و لذت بخش تریت تجربه های اقامتتان در هتل آتلانتیس دبی می تواند برقرار کردن ارتباط با دلفین ها و شنا کردن با آن ها در سکونتگاه مصنوعی که برای این حیوانات دوست داشتنی تعبیه شده است باشد . ابتدا شما به وسیله هتل وسایل لازم مانند جلیقه و .... را از هتل دریافت می کنید و با توجه به منویی که در اختیار شما می گذارند که دارای قیمت های متفاوتی از 25500 دلار تا 39000 هستند از منویی مانند : Dolphin Encounter ((تنها لمس کردن دلفین از نزدیک)) ، - Dolphin Adventure ((شنا کردن با دلفین با انتخاب شما در مدت زمان های 15 دقیقه ای و یا 30 دقیقه ای در آب های کم عمق و یا پر عمق به دلخواه و انتخاب شما)) ، - Royal Swim ((سوار شدن بر پشت دلفین ها و سواری لذت بخش با آن ها)) ، - Dolphin Scuba DiveObserver Pass((در این حالت اجازه نزدیک آمدن و لمس و شنا کردن با دلفین را ندارید تنها می توانید برای آن ها غذا بریزید آن هم از فاصله دور)) و در آخرین حالت Educational Programmes ((برنامه های آموزشی تنها مختص بچه ها و نوجوانان 6 تا 16 سال)) یک مورد را انتخاب می کنید و دقایق لذت بخشی را برای خود رقم می زنید .

2- آکواریوم بی نظیر هتل آتلانتیس دبی

اگر علاقه مند به آثار باستانی هستید و یا از جانوران دریایی و تماشا آن ها لذت می برید می توانید به آکواریم بسیار بزرگ منحصر به فرد و زیبا هتل آتلانتیس دبی بروید تا بتوانید در آن هم ویرانه هایی از شهر تاریخی و به زیر آب رفته آتلانتیس دبی و 65 هزار نوع جانور دریایی را ببینید.

3- شیرهای دریایی ((خزندگان آفریقای جنوبی))

یکی دیگر از حیواناتی که مانند دلفین ها می توانید از نزدیک با آن ها در ارتباط باشید شیر های دریایی یا ((خزندگان آفریقای جنوبی))هستند که به نوعی عضو نو این هتل هستند و شما می توانید با آن ها از نزدیک ترین فاصله عکس بگیرید ، آن ها را لمس کنید و در آغوش بگیرید . برای استفاده از این تجربه دیگر منویی وجود ندارد و تنها شما با پرداخت 182 دلار می توانید با این حیوان دقایقی را بگذرانید و به عنوان خاطره ای خوش با خود به همراه داشته باشید .

4- تجربه لذت بخش غواصی

غواصی یکی از ورزش ها و سرگرمیات لذت بخش خیلی ها به شمار می رود که در صورت تمایل با پرداخت 256 دلار می توانید در آکواریوم هتل آتلانتیس دبی با 65 هزار جانور گوناگون این تجربه زیبا را داشته باشید

5- سرگرمی با کشتی های کروز

کشتی های کروز در هتل آتلانتیس دبی به طور اختصاصی وجود دارند که در صورت تمایل و پرداخت مبلغی می توانید در دریا گشتی بزنید . اما از آنجایی که مبلغ دقیقی از سرگرمی با این کشتی ها در دسترس نیست برای اطلاع از هزینه دقیق این کشتی می توانید با شماره 20 10 26 44 971+ تماس بگیرید .

6- سواری با قایق ای بی آر ای ABRA

به جای تجربه سرگرمی با قایق ها و یا کشتی های لوکس می توانید این بار برای قایق سواری در اطراف خط ساحلی در جوار پارک آبی قایق های ساده ای بی آر ای را انتخاب کنید که برای هر نفر تنها باید 8 AED بپردازید .

7 - گشت زدن با هلی کوپتر

مطمئن باشید هرآنچه که شما از هتل آتلانتیس دبی بر روی زمین می بینید و جذابیت هایی که وجود دارد تصویر متفاوتی از آن را می توانید از بالا و در ارتفع ببینید . پس برای یک تجربه عالی با هلی کوپتر می توانید با پرداخت 220 دلار یکبار زیبایی های هتل آتلانتیس دبی را از ارتفاع ببینید .

8- اجاره ماشین های لوکس و اسپرت برای سرگرمی و گشت در دبی

اگر علاقه مند به ماشین های اسپرت و لوکس هستید در زمان اقامتتان در هتل برترین وقت است که یکی از ماشین های موجود در هتل مانند بنز ، پورشه ، آیودی ، لیموزین و فراری را کرایه کنید و ساعتی با ان به سرگرمی بپردازید . البته با توجه به اینکه اطلاعاتی از هزینه اجاره این هتل ها در دست نیست شما می توانید با شماره گیری 20 10 44 971+ از هزینه اجاره این ماشین ها با خبر شوید .

9- تور های گردشگری هتل آتلانتیس دبی

اگر علاقه مند به گشت و گذار در دبی هستید می توانید در زمان اقامتتان در هتل در تورهای اختصاصی هتل که مقصدشان صحرا و ... امارت است با پرداخت 54.00 دلار شرکت کنید و از زیبایی های صحرا و ... لذت ببرید .

10- دسترسی به پارک آبی آکوا ونچر در هتل آتلانتیس دبی

در زمانیکه در هتل آتلانتیس دبی اقامت دارید می توانید به صورت رایگان وارد پارک آبی شوید و از این سرگرمی مهیج بهره ببرید اما باید به خاطر داشته باشید که برخی از امکانات و بخش های این پارک آبی رایگان نیستند و بابت آن ها باید مبلغی را پرداخت کنید مانند کابین های ساخته شده برای استراحت افراد که به دسته خانوادگی ((4 الی 6 نفره 216 دلار)) ، میانه ((8 تا 12 نفره 270 دلار)) و بزرگ ((12 الی 15 نفره 404 دلار)) تقسیم می شوند همینطور اگر خدمات جانبی بخواهید مانند حوله ((8 دلار)) ، لاکر کوچک ((11 دلار)) و لاکر بزرگ ((20 دلار)) و یا برای استفاده از سرگرمیات جانبی مانند کوسه سافاری ((77 دلار)) و زیپ لاین ((20 دلار)) باید این مبالغ را بپردازید .

رستوران های موجود در هتل آتلانتیس دبی

1- رستوارن اسیانو / Ossiano با منوی دریایی

اگر به غیر از تماشا آکواریوم در حالت عادی در زمان صرف غذایتان هم می خواهید ویوویی به سمت آکواریوم داشته باشید می توانید رستوران اسیانو را با منوی غذاهای دریایی و مدیترانه ای انتخاب کنید که برای شما می تواند تجربه ای ناب باشد . این رستوران با سرو 5 وعده غذایی و با سرو برترین و با کیفیت ترین غذاهای دریایی توانسته است توجه مشتریان را جلب کند و در سال های 2013 ، 2014 و 2015 جایزه هتلی که برترین غذاهای دریایی را ارائه می دهد ببرد .

2- خانه استیک / Seafire Steakhouse

همانطور که از نام رستوران پیداست غذای اصلی که در آن سرو می گردد استیک است و شما می توانید برترین استیک های دبی را در این رستوران نوش جان کنید زیرا از برترین و با کیفیت ترین مواد اولیه موجود تهیه می شوند همینطور گوشت این استیک ها از استرالیا مستقیما وارد می گردد .

3- رستوارن رندو / Ronda Locatelli

اگر در پی رستورانی با منو و فضای ایتالیایی هستید بدون شک برترین انتخاب برای شما رستوران رندو با فضای بی نظیر و صمیمی اش است که دارای ویژگی هایی ماند فضای داخل و بیرون است که در هر دو آن ها می توانید بنشینید و غذایی بی نظیر را میل کنید . یکی از برترین تجربه هایتان در رستوران رندو زمانی است که در حال غذا خوردن در فضای بیرون آن هستید و با درختان زیتون و نسیم اقیانوس احاطه شده اید .

4- رستوارن یوان / YUAN

در هتل یک فضای خصوص برای این رستوران وجود دارد که امکان اقامت میهمانان در آن نیز وجود دارد . شما می توانید با آمدن به این رستوران از منوی چینی آن لذت ببرید .

5- رستوارن ساحل ناسیمی / Nasimi Beach

اگر در پی غذاهای بین المللی هستید برای صرف وعده های غذایی نهار و شام می توانید به رستوران ساحلی ناسیمی بیایید که فضا را همراه با نسیم اقیانوس برایتان دلنشین می نمایند و شما می توانید با ترکیب غذاهای آسیایی و اروپایی مانند سوشی و نوشیدنی اروپایی یک ترکیب جالب را تجربه کنید .

6- رستوارن لونتاین / Levantine Bar And Terrace

این رستوران در کنارش کافی شاپی نیز وجود دارد که نوشیدنی های مخصوص عربستان را سرو می نماید و هر دو آن ها ویوو دلنشینی رو به دریای پالم دارند زیرا در بالکنی واقع شده اند که تجربه ای زیبا را برای شما که در حال میل کردن انواع غذاهای بین المللی گریل شده هستید به ارمغان می آورد . خوب است بدانید که سرآشپز این رستوران بی نظیر در سال های 2013 و 2014 جایزه برترین آشپز غذاهای خاورمیانه را گرفته است نام این سرآشپز مشهور Ali El Bourji است .

7- رستوارن زعفرانی / Saffron Restaurant

اگر علاقه مند به زعفران هستید و یا مشتاق چشیدن غذاهای زعفرانی می باشید حتما به رستوران زعفرانی سری بزنید چرا که در تمامی وعده هایش از زعفران استفاده نموده و حتی صبحانه را هم با مشتقات زعفران سرو می نماید و در وعده های نهار و شا می توانید مرغ های سوخاری شده زعفرانی ، غذاهای دریایی طعم دار شده با زعفران و .... را ببینید . در نتیجه تجربه ای خاص را با زعفران این ماده پر خاصیت و شادی آور در غذاها خواهید داشت .

8- رستوارن آسیایی / Asia Republic

در زمانیکه در رستوران آسیایی هستید ابتدا با یک صفحه الکترونیکی سفارش هایتان که از منوی آسیایی انتخاب می کنید گرفته می گردد و بعد شما می توانید در محیط گرم و محبت آمیز این رستوران غذاهای مورد علاقه تان را میل کنید ، البته خوب است بدانید که در بین غذاهایی که در منوی این رستوران وجود دارد دو غذای Pad thai پد تایلندی ((تشکیل شده از گوشت ، تخم مرغ و لوبیا پیچیده شده در رشته های ماکارونی هستند)) و Wasabi Prawns ((تکیل شده از میگو پیچیده شده در خمیر با چاشنی سسی که از سالسا و انبه تهیه شده است)) محبوبیت خاصی دارند .

سایر خدماتی که می توانید در این هتل 5 ستاره لوکس آتلانتیس داشته باشید

مطمئن باشید خدماتی که در این هتل به شما عرضه می گردد را در هیچ جای دیگر خاورمیانه نمی توانید پیدا کنید پس با ما همراه باشید تا با بخشی از این خدمات آشنا شوید :

1- خدمات لوکس مجالس و عروسی در هتل آتلانتیس دبی

برای برگزاری برترین میهمانی های خانوادگی ، مجالس خاص و حتی لوکس ترین عروسی ها اگر بودجه شما محدودیتی ندارد می توانید در هتل آتلانتیس مجالستان را برگزار کنید و از برترین امکانات و خدماتی که به این منظور ارائه می دهند بهره مند شوید و برای خود خاطره ای به یادماندنی از یک شب رویایی را بسازید . البته برای اطلاعات دقیق در خصوص هزینه ها برای این مجالس باید با شماره 037 426 4 971+ تماس بگیرید .

2- سالن ماساژ در هتل آتلانتیس

خدمات ماساژ ممکن است در هر هتلی ارائه گردد اما موردی که هتل آتلانتیس را از بقیه مجزا می نماید داشتن متخصصانی برای امر ماساژ ، بوتاکس ، جوان سازی و .. هستند که همه به صورت اصولی صورت گرفته و میهمانان کاملا راضی خواهند بود . اما هزینه های مربوطه به طور دقیق تعیین نیست به همین منظور باید با شماره تماس 20 10 26 44 971+ نیز تماس بگیرید و اطلاعاتان را تکمیل کنید .

3- باشگاه و مرکز تناسب اندام هتل آتلانتیس دبی

در زمان اقامتتان در هتل آتلانتیس دبی می توانید برای انجام حرکات ورزشی به باشگاه بزرگ موجود در این هتل 5 ستاره بروید که تمام امکانات رفاهی و ورزشی را در برترین کیفیت ممکن به شما به همراه مربیان متخصص ارائه می دهد و یکی از برترین ویژگی هایی که دارد یاری مربیان به میهمانان در امور انجام درست ورزش ها و نیز رژیم های غذایی مناسب است حتی در صورت تمایل می توانید از مربیان مربوطه رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط جسمی و ورزشی را بگیرید .

4- مرکز نگهداری از بچه ها در هتل آتلانتیس

ممکن است احتیاج داشته باشید تا کودکتان را در جایی بگذارید تا از او نگهداری گردد در آن صورت اصلا جای نگرانی نیست زیرا در هتل آتلانتیس مرکزی با مجرب ترین مربی ها و پرسنل وظیفه شناس برای بچه ها شما وجود دارد که شما می توانید همه ساعته کودک خود را در آن محل به دست پرسنل بسپارید و فقط برای نگهداری کودکتان در روزها 20 دلار و برای نگهداری کودکتان در شب 27 دلار را بپردازید . ممکن است کودکتان همراه داشته باشد که در صورت اقامت او در محل برای هر ساعت باید 7 دلار نیز بپردازد .

فاصله هتل از مهم ترین مراکز در دبی

آدرس هتل 5 ستاره آتلانتیس در دبی :امارت متحده عربی ، دبی ، جزیره پالم ، خیابان کریسنت ، هتل آتلانتیس نیز می باشد که

برای رفتن به مراکز مهم در دبی از هتل آتلانتیس مانند مرکز خرید دبی تنها 13 کیلومتر ، پیست اسکی دبی تنها 13 کیلومتر ، باشگاه گلف Montgomerie 12.7 کیلومتر و محله Marina 10 کیلومتر تنها فواصل ذکر شده را طی کنید .

Address: Crescent Road Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

تلفن : 0097144260000

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2238

به "برترین انتخاب برای افراد تجملی و سخت پسند : هتل آتلانتیس دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین انتخاب برای افراد تجملی و سخت پسند : هتل آتلانتیس دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید