کلاهبرداری از مدیران وب سایت ها به روش تبلیغات سئو

به گزارش مجله هدیه، شگرد بالا بردن سئو سایت ازجمله روش هایی است که با انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی آغاز شده است و آگهی هایی با مضمون بالا بردن سئو سایت می تواند مدیران سایت ها را ترغیب به پیگیری موضوع کند و زمینه را برای کلاهبرداری از مدیران سایت ها فراهم آورد.

کلاهبرداری از مدیران وب سایت ها به روش تبلیغات سئو

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، به کارگیری تکنیک های سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جست وجو) برای انجام موثر تبلیغات یک روش متداول در دنیاست. سئو سایت را می توان مجموعه روش هایی برای تغییر استراتژیک وب سایت ها و بالا بردن رتبه آن ها در موتورهای جست وجو دانست، که هرچه این رتبه بالاتر باشد در صفحات اولیه موتورهای جست وجو قرارگرفته و میزان بازدید از سایت بیشتر خواهد شد.

همچنین نقش تبلیغات در شکل گیری و رونق یک کسب وکار بسیار مهم بوده و انجام تبلیغات گسترده و مناسب می تواند تضمین نماینده ادامه فعالیت و درآمدزایی بالا باشد. به همین دلیل بعضی از افراد سودجو از این قابلیت سوءاستفاده نموده و با انجام تبلیغات کاذب سعی می نمایند کاربران را فریب داده و فعالیت های مجرمانه خود را دنبال نمایند.

شگرد بالا بردن سئو سایت ازجمله روش هایی است که با انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی و به خصوص شبکه های اجتماعی آغاز شده است و آنطور که پلیس فتا هشدار می دهد، می تواند زمینه را برای کلاهبرداری از مدیران سایت ها فراهم آورد. بنابراین هر آگهی با مضمون بالا بردن سئو سایت می تواند مدیران سایت ها را ترغیب به پیگیری موضوع کند. بنابراین مدیران و گردانندگان سایت ها باید با دقت بیشتری نسبت به این گونه تبلیغات برخورد نمایند.

سرقت اطلاعات از مهم ترین اهداف مجرمان سایبری و یکی از شگردهای جمع آوری اطلاعات کاربران، سایت های فیشینگ است. رصد فضای مجازی سایت هایی جعلی را نشان می دهد که برای ارائه خدمات به کاربران، اطلاعات حساب افراد را جمع آوری و از این اطلاعات سوءاستفاده نموده یا آن را در اختیار دیگران قرار می دهند.

ارسال لینک های جعلی و راهنمایی کردن قربانیان به صفحات فیشینگ از مهم ترین شگردهای مجرمانه برای سرقت اطلاعات اقتصادی و هویتی کاربران به شمار می رود. به همین دلیل پلیس فتا هشدار می دهد که کاربران نباید به هیچ عنوان فریب این گونه تبلیغات و آگهی های اغوانماینده را بخورند.

کارشناسان امنیتی حوزه فناوری اطلاعات هم بارها درباره فیشینگ هشدار داده اند. اگر بخواهیم در برابر تهدیدات سایبری ایمن باشیم، باید موارد امنیتی را رعایت کنیم. یکی از موارد امنیتی این است که هوشیار باشیم، هر ایمیلی را باز ننموده و روی هر لینکی کلیک نکنیم، آدرس سایت ها را دقیق چک کنیم که همان آدرس مورد نظر باشد، زمانی که یک سایت ما را به مرحله پرداخت راهنمایی می نماید، دقت کنیم که مثل همان نوشته شده باشد.

مدیران و گردانندگان سایت ها باید دقت نمایند که محبوبیت شان از دید مخاطبین بر اساس پارامترهایی مانند میزان مدت زمان مشاهده سایت، کامل بودن سایت، لینک دهی دیگران به سایت و اقداماتی از این قبیل سنجیده می گردد و در سرانجام بر اساس پالایش های صورت گرفته، رتبه سایت شما معین می گردد و بایستی مراقب تبلیغات دروغین در این زمینه بود.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1280

به "کلاهبرداری از مدیران وب سایت ها به روش تبلیغات سئو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری از مدیران وب سایت ها به روش تبلیغات سئو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید