کارگردان هنری سایلنت هیل: سایلنت هیل 2 از آثار دیوید لینچ الهام گرفته است

به گزارش مجله هدیه، ماساهیرو ایتو (Masahiro Ito)، هنرمندی که به خاطر کارش در مجموعه ی سایلنت هیل شناخته می گردد، در رسانه های اجتماعی تایید کرد که فیلم های دیوید لینچ روی ساخت سایلنت هیل 2 تاثیرگذار بوده اند. در طول رشته توییت هایی، او به طور خاص به فیلم بزرگراه گمشده (Lost Highway) اشاره نمود و بعلاوه علاقه اش به جاده مالهالند (Mulholland Drive) را نیز اظهار داشت.

کارگردان هنری سایلنت هیل: سایلنت هیل 2 از آثار دیوید لینچ الهام گرفته است

هنگام بحث در خصوص تاثیر فیلم های دیوید لینچ در نسخه دوم سری ترسناک کونامی (Konami)، ایتو به طور خاص به روند توسعه اشاره می نماید؛ جایی که آن ها چندین پروتاگونیست را برای بازی در نظر گرفتند. او اعلام کرد که این موضوع به بزرگراه گمشده اشاره دارد، اما سپس گفت که این ایده رد شده زیرا داستان را به شدت پیچیده می نموده است.

او سپس درباره نظرات افرادی که ممکن است از او در خصوص صحبت در خصوص روند توسعه داستان انتقاد نمایند چرا که او صرفا یک طراح هنری بوده نه یک نویسنده، اظهار نظر خاصی نکرد و با خنده آن ها را افرادی با هوش پایین خواند. او بعلاوه به این اشاره نمود که علاقه زیادی به فیلم جاده مالهالند دارد و آن را یک شاهکار خواند.

لازم به ذکر است که ایتو اغلب به رسانه های اجتماعی می رود تا درباره پروژه هایی که روی آن ها کار نموده است، از جمله سری سایلنت هیل صحبت کند. به عنوان مثال در فوریه 2024، او تایید کرد که هیولا هایی را برای Silent Hill: The Short Message طراحی نموده است. او بعلاوه اشاره نمود که در فیلم بازگشت به سایلنت هیل مشارکتی نداشته است. با این حال به زودی دوباره آثار او را خواهیم دید زیرا این هنرمند برای بازسازی سایلنت هیل 2 که به وسیله استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) و کونامی ساخته می شو، به این سری باز خواهد گشت.

بازسازی سایلنت هیل 2 در تاریخ 8 اکتبر (17 مهر) امسال برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Siliconera

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 شهریور 1403 بروزرسانی: 13 شهریور 1403 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2369

به "کارگردان هنری سایلنت هیل: سایلنت هیل 2 از آثار دیوید لینچ الهام گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان هنری سایلنت هیل: سایلنت هیل 2 از آثار دیوید لینچ الهام گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید