بازی های انیمه ای برتر: One Piece Pirate Warriors 4

به گزارش مجله هدیه، انیمه یک تکه (One Piece) یکی از طولانی ترین و زیباترین انیمه های تاریخ است. این انیمه طرفداران بسیاری در سراسر دنیا داشته و به شدت محبوب است. به دلیل سبک دزدان دریایی و ویژگی های خاص شخصیت اصلی داستان به نام لوفی، این انیمه و مانگا پتانسیل بسیار زیادی برای ساخت یک بازی دارد. حال بازی یک تکه: مبارز دزد دریایی 4 براساس این انیمه ساخته شد. نکته مهم اینجاست که برخلاف انیمه های دیگر این بازی داستان یک آرک (Arc) (بخشی از مانگا) را کامل کرده و ارتباط محکمی با داستان کلی انیمه دارد.

بازی های انیمه ای برتر: One Piece Pirate Warriors 4

مبارز دزد دریایی 4 داستان آرکای Wano را کامل می کند. به این معنا که دو کاراکتری که از انیمه حذف شده بودند، کاوندیش (Cavendish) و بارتولومئو (Bartolomeo) در بازی حضور داشته و در جست و جوی کلاه گمشده هستند. از لحاظ گیم پلی این بازی مثل عناوین قبلی و یک بازی به سبک ماجراجویی و اکشن است. به همین دلیل یک داستان خطی داشته و پیچیدگی خاصی ندارد. با اینحال به علت سبک خاص اکشن، باعث می شود تا طرفداران از آن لذت ببرند.

بخش آنلاین بازی نیز بسیار جالب بوده و از 4 حالت مختلف تشکیل شده است. در این حالت ها شما با 50 کرکتر مختلف روبرو هستید. این حالت ها نیز دفاع از منطقه و حمله به یک منطقه و موارد دیگر هستند که در عناوین دیگر وجود دارند. کرکترهای بازی کاملاً آشنا بوده و به همین دلیل نیازی به توضیح ندارند. تنها تفاوتی که شما با انیمه احساس خواهید کرد این است که بازی 3 بعدی است. به همین دلیل با محتوای 2 بعدی که به آن عادت دارید، تفاوت دارد. بازی به طور کلی کیفیت متوسطی داشته و از لحاظ امتیاز هم نسبتاً خوب عمل کرده است. با اینحال دنیای یک تکه آنقدر مجذوب کننده است، که شما ساعت ها درگیر خواهد شد. پس اگر طرفدار این انیمه هستید، اصلاً مبارز دزد دریایی 4 را از دست ندهید. اگر هم طرفدار آن نیستید و با یک تکه آشنا نیستید، این بازی ارزش امتحان کردن را دارد.

نام بازی: One Piece: Pirate Warriors 4

تهیه کننده: Bandai Namco Entertainment

سازنده: Omega Force

سبک: اکشن سوم شخص

پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، کامپیوتر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2113

به "بازی های انیمه ای برتر: One Piece Pirate Warriors 4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های انیمه ای برتر: One Piece Pirate Warriors 4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید