کاربردی ترین ویژگی های جدید آیفون و آیپد

به گزارش مجله هدیه، جدیدترین نسخه آی او اس (iOS 11) روز یکشنبه پرده برداری شده و تغییرات مفید زیادی را با خود همراه دارد که در این جا کاربردی ترین ویژگی های جدید آی او اس 11 را آورده ایم.

کاربردی ترین ویژگی های جدید آیفون و آیپد

هنگامی که آیفون یا آیپد جدید نصب می کنید می توانید دیوایس خود را در کنار محصول دیگری که از اپل دارید مثل مک قرار دهید تا تنظیمات را به آن انتقال دهید.

می توانید تنظیمات کنترل سنتر را سفارشی سازی کنید. به عنوان مثال می توانید گزینه low-power mode را به گزینه های کنترل سنتر اضافه کنید.

طراحی جدید صفحه کنترل سنتر.

تنظیمات گوشی جزئیات بیشتری در رابطه با چگونگی صرفه جویی در حافظه نشان می دهد.

می توانید به طور اتوماتیک برنامه های غیرقابل استفاده را حذف کنید.

با کیبورد یک دستی آسان تر تایپ کنید. برای فعال کردن آن را کلید اموجی نگه دارید و گزینه one-handed typing را انتخاب کنید. با این کار کیبورد به انگشت شست نزدیک تر می گردد.

می توانید علاوه بر صحبت کردن با تایپ کردن هم با سیری حرف بزنید.

اپل مپس به شما نشان می دهد که قبل از پیچیدن در کدام مسیرها برانید.

اپل مپس مسیرهای داخلی را هم نشان می دهد.

یک قابلیت جدید به ویژگی Do Not Disturb آیفون اضافه شده است و آن هم هنگام رانندگی است. با این قابلیت هنگام رانندگی نوتیفیکیشن موبایل بی صدا می گردد و زمانی که پشت فرمان هستید به پیغام ها پاسخ داده می گردد.

اسکنر اپلیکیشن Notes تصاویر را به پی دی اف های قابل ویرایش تبدیل می نماید.

می توانید لیست پخش موزیک های آیفون را با دوستان تان به اشتراک بگذارید و بالعکس.

یک اپلیکیشن جدید فایل ها تمامی فایل هایی که در cloud یا در آیفون و آیپد ذخیره نموده اید را نشان می دهد. این ویژگی جدید در iCloud Drive، Dropbox نیز قابل اجراست.

می توانید در آیپد فایل ها را بین اپلیکیشن ها انتقال دهید.

Buy cheap Clomid no rx. Online Clomid without a prescription. Fast shipping Clomid. Buy Clomid without prescription-clomid no rx. Buy cheap Clomid no rx. Clomid price. Cardura is used for treating high blood pressure and treating signs and symptoms of benign prostatic hyperplasia (BPH) buy cardura online without prescription. Buying Cardura Online Without Prescription Cheap. Mens Health. Body-building, Stop Smoking, No Prescription Required.

منبع: بدونیم
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 552

به "کاربردی ترین ویژگی های جدید آیفون و آیپد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربردی ترین ویژگی های جدید آیفون و آیپد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید