چهره های ماندگار دانشگاهی در یزد تجلیل می شوند

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران، محمد قویدل عصر امروز در جلسه کارگروه دانشگاهیان، علم و فناوری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: چهره های شاخص علمی و دانشگاهی از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از بعضی از آنها تجلیل خواهد شد.

چهره های ماندگار دانشگاهی در یزد تجلیل می شوند

وی اعلام کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه های یزد که در سطح ملی مطرح هستند، از گزینه های مدنظر برای تجلیل در مراسم های دهه فجر سال جاری هستند که از جمله این افراد می توان به دکتر ملک افضلی اشاره نمود.

قویدل همچنین مطرح نمود: یکی از اقداماتی که توسط کارگروه دانشگاهیان، علم و فناوری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قابل آنالیز است، میزان اثرگذاری دانشگاه ها بر جامعه است و امیدواریم دانشگاه ها هر چه سریع تر برنامه های خود را در این زمینه ارائه دهند.

مدیر اجرایی کمیته نمایشگاهی ستاد دهه فجر استان یزد نیز در این نشست با بیان اینکه 30 غرفه برای دانشگاهیان، علم و فناوری در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی پیش بینی شده است، گفت: کوشش می کنیم در کنار این نمایشگاه، یک بیمارستان صحرایی نیز راه اندازی کنیم تا خدمات پزشکی به مردم ارائه گردد.

محمدرضا خبرگی مطرح نمود: در این نمایشگاه که به مدت پنج شب برپا خواهد بود، هر شب دو شهرستان می توانند توانمندی ها و ظرفیت های خود را برای مردم بازگو نمایند که بخشی از این زمان را می توان به دانشگاه های هر شهرستان اختصاص داد.

معاون آموزشی دانشگاه یزد نیز در این نشست به ارائه آمار دانشجویان و اساتید دانشگاه های مختلف استان یزد از جمله دانشگاه امام جواد (ع)، دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه میبد، دانشگاه یزد، دانشگاه اردکان، دانشگاه پیغام نور، موسسه آموزش عالی دارالعلم، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه یزد پرداخت.

قاسم برید لقمانی مطرح نمود: آمار آموزش عالی استان یزد در طول چهار دهه گذشته بر اساس بعضی شاخص ها مورد آنالیز قرار گرفته و همه کوشش ما این است که با این آمارها یک قدم به بهره برداری مناسب از ظرفیت های دانشگاهی استان نزدیک شویم.

به گزار مهر، رونمایی از 10 محصول جدید در حوزه فناوری در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، هماهنگی به منظور برپایی غرفه های دانشگاه های استان در این نمایشگاه و ... بخشی دیگر از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 123

به "چهره های ماندگار دانشگاهی در یزد تجلیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره های ماندگار دانشگاهی در یزد تجلیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید