پلمپ 18 داروخانه به دلیل گرانفروشی ماسک در کشور

به گزارش مجله هدیه، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برخورد با محتکران و گرانفروشن ماسک در حال اجرا است و تا به امروز 18 داروخانه در سراسر کشور پلمپ شده است.

پلمپ 18 داروخانه به دلیل گرانفروشی ماسک در کشور

جهت دریافت خدمات اجرای انواع روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گزوه اجتماعی خبرنگاران، اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص آخرین اقدامات اجرا شده در برخورد با گرانفروشان و محتکران ماسک و محلول ضد عفوفنی نماینده، گفت: گشت های مشترک ویژه کنترل و برخورد با احتکار و گرانفروشی ماسک و مایع ضد عفونی نماینده در سراسر کور انجام می گردد و تا به امروز در استان های آذربایجان شرقی 7 داروخانه، البرز 3 داروخانه، کهگیلویه و بویراحمد 3 داروخانه، اردبیل 2 داروخانه و کرمانشاه، قزوین، زنجان هر کدام یک داروخانه به دلیل گرانفروشی ماسک، امتناع از عرضه و عدم حضور مسئول فنی پلمپ شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در استان های تهران، سیستان و بلوچستان، اصفهان و گیلان انبار های ماسک و محلول ضد عفونی نماینده کشف و پلمپ شده شده است.

رایگانی توضیح داد: اولویت ما این است که ماسک ها بلافاصله توزیع و برای متخلفان تشکیل پرونده گردد و طبق هماهنگی با قوه قضائیه امیدواریم محتکران و گرانفروشان ماسک که به هموطنان ظلم می نمایند به عنوان اخلالگران در نظام سلامت کشور مجازات شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 781

به "پلمپ 18 داروخانه به دلیل گرانفروشی ماسک در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمپ 18 داروخانه به دلیل گرانفروشی ماسک در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید